Percorrer por autor Loureiro, S. M. C.

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2022Exploring a new form of interaction in the match day: Virtual reality technologies among fans of soccerSouto, D.; Oliveira, P.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2016Exploring behavioural branding, brand love and co-creationKaufmann, H. R.; Loureiro, S. M. C.; Manarioti, A.ArtigoAcesso Embargado
2020Exploring consumer-brand engagement in online environments designed for tourismBilro, R.G.; Loureiro, S. M. C.Parte de LivroAcesso Aberto
2020Exploring drivers of psychology well-being at music festivalsLoureiro, S. M. C.; Silva, S. D. e.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Exploring drivers to engage in fashion luxury consumptionLoureiro, S. M. C.; Maximiano, M.; Panchapakesan, P.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Exploring how brands create and maintain online relationships through their websites, Facebook and Instagram brand pagesPinto, L.; Loureiro, S. M. C.; Rita, P.; Sarmento, E. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Exploring how mindfulness may enhance perceived value of travel experienceLoureiro, S. M. C.; Stylos, N.; Miranda, F.ArtigoAcesso Aberto
2023Exploring how to enhance SMES practices in the tourism sector in terms of service quality and sustainabilityLoureiro, S. M. C.; Palma, P. de M.; Langaro, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Exploring social interaction of AI robot on employee engagementDiogo Neto; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015Exploring the attitudes of bottled wine distributors toward wine producers in the Portuguese wine sectorda Cunha, N. P.; Loureiro, S. M. C.; Rego, A.ArtigoAcesso Embargado
2020Exploring the factors that lead the adoption of virtual reality technologies among football fansSouto, D.; Oliveira, P.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Exploring the rewards dimension of engagement in consumer-fashion brand relationshipCabaço, M. G.; Bilro, R.G.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Exploring the role of norms and habit in explaining pro-environmental behavior intentions in situations of use robots and AI agents as providers in tourism sectorSarmento; E. M.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2020Exploring young artists’ digital performance: the impact of online community engagement and co-creation on brand lovePolicarpo, P.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2013Facebook como herramienta de comunicación y venta: un análisis desde la oferta y la demandaMiranda, F.; Rubio, S.; Chamorro, A.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Embargado
2016Factors shaping young tourists' intentions to travel to Greece, Israel and Portugal: Universal or idisyncratic perceptions of young Greeks, Israelis and Portugese?Shahrabani, S.; Voulgaris, F.; Desivilya-Syna, H.; E. Tsoukatos; Teitler-Regev, S.; Ambrósio, V.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2014Fans club brand relationship: football passionCayolla, R.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Embargado
2018Fashion brands communicating and interacting in Instagram: a netnography approachLoureiro, S. M. C.; Serra, J.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Fashion luxury brands: bridging the gaps between cutting-edge fashion and corporate social responsibility concernsLoureiro, S. M. C.Parte de LivroAcesso Aberto
2015Feeling better while waiting: hospital lobby in Portugal and South KoreaLoureiro, S. M. C.; Sarmento , E. M.; Lopes, R.; Jin, K. N.ArtigoAcesso Aberto