Percorrer por autor Arriaga, P.

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 63-80 de 80. < anterior 
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2022Searching, navigating, and recommending movies through emotions: A scoping reviewPiçarra, N.; Reis, E.; Chambel, T.; Arriaga, P.RecensãoAcesso Aberto
2020Software architecture for YOLO, a creativity-stimulating robotAlves-Oliveira, P.; Gomes, S.; Chandak, A.; Arriaga, P.; Hoffman, G.; Paiva, A.ArtigoAcesso Aberto
2024Structural validity evidence for the Oxford Utilitarianism Scale across 15 languagesOshiro, B.; McAuliffe, W. H. B.; Luong, R.; Santos, A. C.; Findor, A.; Kuzminska, A. O.; Lantian, A.; Özdoğru, A. A.; Aczel, B.; Dinić, B. M.; Chartier, C. R.; Hidding, J.; de Grefte, J. A. M.; Protzko, J.; Shaw, M.; Primbs, M. A.; Coles, N. A.; Arriaga, P.; Forscher, P. S.; Lewis, S. C.; Nagy, T.; de Vries, W. C.; Jimenez-Leal, W.; Li, Y.; Flake, J. K.ArtigoAcesso Aberto
2023A systematic review of the relationship between social and emotional competencies and student engagement in youthSantos, A. C.; Simões, C.; Melo, M. H. S.; Santos, M.; Freitas, I.; Branquinho, C.; Cefai, C.; Arriaga, P.RecensãoAcesso Aberto
2019Tailored virtual reality for smart physiotherapyPostolache, O.; Teixeira, L.; Cordeiro, J.; Lima, L.; Arriaga, P.; Rodrigues, M.; Girão, P.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Tailoring virtual environments of an exergame for physiotherapy: the role of positive distractions and sensation-seekingReis, E.; Arriaga, P.; Lima, M. L.; Teixeira, L.; Postolache, O.; Postolache, G.ArtigoAcesso Aberto
2023Teaching open and reproducible scholarship: A critical review of the evidence base for current pedagogical methods and their outcomesPownall, M.; Azevedo, F.; König, L M.; Slack, H. R.; Evans, T. R.; Flack, Z.; Grinschgl, S.; Elsherif, M.; Gilligan-Lee, K. A.; Oliveira, C. M. F. de; Gjoneska, B.; Kalandadze, T.; Button, K.; Ashcroft-Jones, S.; Terry, J.; Albayrak-Aydemir, N.; Děchtěrenko, F.; Alzahawi, S.; Arriaga, P.; Sadhwani, S.; Framework for Open and Reproducible Research TrainingArtigoAcesso Aberto
2021Tears evoke the intention to offer social support: A systematic investigation of the interpersonal effects of emotional crying across 41 countriesZickfeld, J. H.; Van de Ven; N.; Pich, O.; Schubert, T. W.; Berkessel, J. B.; Pizarro, J.; Bhushan, B.; Mateo, N. J.; Barbosa, S.; Sharman, L.; Kökönyei, G.; Çolak, T. S.; Martinez-Zelaya, G.; Vingerhoets, A.; Schrover, E.; Kardum, I.; Aruta, J. J. B.; Lazarevic, L. B.; Escobar, M. J.; Stadel, M.; Arriaga, P.; Dodaj, A.; Shankland, R.; Majeed, N. M.; Li, Y.; Lekkou, E.; Hartanto, A.; Özdoğru, A. A.; Vaughn, L. A.; Espinoza; M. Del C.; Caballero, A.; Kolen, A.; Karsten, J.; Manley, H.; Maeura, N.; Eşkisu, M.; Shani, Y.; Chittham, P.; Ferreira, D.; Bavolar, J.; Konova, I.; Sato, W.; Morvinski, C.; Carrera, P.; Villar, S.; Ibanez, A.; Hareli, S.; Garcia, A. M.; Kremer, I.; Götz, F. M.; Schwerdtfeger, A.; Estrada-Mejia, C.; Nakayama, M.; Ng, W. Q.; Sesar, K.; Orjiakor, C. T.; Dumont, K.; Allred, T. B.; Gračanin, A.; Rentfrow, P. J.; Schönefeld, V.; Vally, Z.; Barzykowski, K.; Peltola, H.-R.; Tcherkassof, A.; Haque, S.; Śmieja, M.; Su-May, T. T.; IJzerman, H.; Vatakis, A.; Ong, C. W.; Choi, E.; Schorch, S. L.; Páez, D.; Malik, S.; Kačmár, P.; Bobowik, M.; Jose, P.; Vuoskoski, J.; Basabe, N.; Doğan, U.; Ebert, T.; Uchida, Y.; Zheng, M. X.; Mefoh, P.; Šebeňa, R.; Stanke, F. A.; Ballada, C. J.; Blaut, A.; Wu, Y.; Daniels, J. K.; Kocsel, N.; Burak, E. G. D.; Balt, N. F.; Vanman, E.; Stewart, S. L. K.; Verschuere, B.; Sikka, P.; Boudesseul, J.; Martins, Diogo; Nussinson, R.; Ito, K.; Mentser, S.ArtigoAcesso Aberto
2020Tears of joy, aesthetic chills and heartwarming feelings: physiological correlates of Kama MutaZickfeld, J. H.; Arriaga, P.; Santos, S. V.; Schubert, T. W.; Seibt, B.ArtigoAcesso Aberto
2023Temporal profile of intranasal oxytocin in the human autonomic nervous system at rest: An electrocardiography and pupillometry studyCosme, G.; Arriaga, P.; Rosa, P. J.; Mehta, M. A.; Prata, D.ArtigoAcesso Aberto
2023That's AWESOME: Awareness while experiencing and surfing on movies through emotionsChambel, T.; Arriaga, P.; Fonseca, M. J.; Langlois, T.; Postolache, O.; Ribeiro, C.; Piçarra, N.; Alarcão, S. M.; Jorge, A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Transmitir informação pré-operatória a crianças em cirurgia de ambulatório: Um estudo experimental que testa diferentes materiais educativos para reduzir as preocupações pré-operatórias em criançasFernandes, S. C.; Arriaga, P.; Esteves, F.Parte de LivroAcesso Aberto
2023Truancy: The relevance of resilience internal assets, student engagement and perception of success, for youth living with parents and in residential careSantos, A. C.; Simões, C.; Branquinho, C.; Arriaga, P.ArtigoAcesso Aberto
2015Using an educational multimedia application to prepare children for outpatient surgeriesFernandes, S.; Arriaga, P.; Esteves, F.ArtigoAcesso Aberto
2012Ver ou não ver, eis a questão. A relação entre atenção visual selectiva e emoção.Rosa, P.; Esteves, F.; Arriaga, P.ArtigoAcesso Aberto
2021What movie will I watch today? The role of online review ratings, reviewers’ comments, and user’s gratification stylePiçarra, N.; Silva, N.; Chambel, T.; Arriaga, P.ArtigoAcesso Aberto
2020Why do we watch? The role of emotion gratifications and individual differences in predicting rewatchability and movie recommendationArriaga, P.; Alexandre, J.; Postolache, O.; Fonseca, M. J.; Langlois, T.; Chambel, T.ArtigoAcesso Aberto
2020YOLO — Your own living objectAlves-Oliveira, P.; Arriaga, P.; Paiva, A.; Hoffman,G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto