Browsing by Advisor Pereira, Hélia Gonçalves

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 42 to 61 of 92 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess Type
2011O impacto da gestão de reclamações na fidelização de clientesSilveira, Bárbara Ramos PaisMaster ThesisOpen Access
11-Dec-2018O impacto das redes sociais na reputação das organizações em contexto B2BCabral, Célia Marina LopesMaster ThesisOpen Access
2012O impacto das redes sociais no relacionamento entre marcas e consumidoresRodrigues, Sara de AzevedoMaster ThesisOpen Access
2016O impacto do relançamento de marcas em declínio: o caso da marca FloraGomes, Luís Alexandre FariaMaster ThesisOpen Access
30-Nov-2016Implementação de CRM na Ordem dos EngenheirosGens, João Filipe Ramos PereiraMaster ThesisOpen Access
28-Dec-2021Improving awareness and reinforcing brand positioning in savings and investments in a digital era: Pedagogical case studySantos, Maria CoroadoMaster ThesisOpen Access
2011A influência da comunicação no crescente consumo de produtos grooming masculinosAlves, Rita GomesMaster ThesisOpen Access
2014Influência do preço e ações promocionais no valor percecionado da loja de retalhoReis, Teresa Isabel Damião dosMaster ThesisRestricted Access
25-Sep-2024Innovating in sustainable tourism: A nature-based Tourism (NBT) business modelAbreu, Cristina Maria CostaDoctoral ThesisEmbargoed Access
2009A internacionalização do Compal Essencial para o mercado polacoBettencourt, Maria Margarida Rodrigues GonçalvesMaster ThesisOpen Access
29-Nov-2016Lançamento de uma nova marca: Natur Troofs: Projeto Trofal S.ACouto, Filipa Ribeiro doMaster ThesisOpen Access
9-Mar-2012O lançamento de Vitaminwater em PortugalAlves, Margarida TávoraMaster ThesisRestricted Access
2011O lançamento do FIAT Punto Evo no mercado portuguêsOliveira, Rodrigo da CostaMaster ThesisOpen Access
23-Dec-2020Local tourism and the millennials: the determinants influencing the accommodation choiseRebelo, Mariana MartinsMaster ThesisOpen Access
28-Nov-2017Marcas de luxo num contexto digital: exclusividade "vs" diferenciação: caso FurlaRodrigues, Inês de OliveiraMaster ThesisOpen Access
11-Dec-2018Marketing communication on a non-profit organization: A case study about the activity of a students' union - Associação de Estudantes do ISCTE-IULDias, Jorge Miguel AbreuMaster ThesisOpen Access
2014Marketing communication plan: Century 21 globalAvelino, Ricardo António TeixeiraMaster ThesisOpen Access
2016A marketing plan for the Nintendo NXFaria, João Francisco Vaz da Rocha Paes deMaster ThesisRestricted Access
2011O marketing turístico sustentável na perspectiva das comunidades locais: o pólo de desenvolvimento turístico da Serra da EstrelaCosta, Inês Elias daMaster ThesisOpen Access
2011O mercado dos hostels: análise e estratégia de expansão de um caso de sucessoCoelho, Ivan Miguel Pinheiro PachecoMaster ThesisRestricted Access