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Repositório do Iscte – Instituto Universitário de Lisboa
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30-Nov-2017
Food marketing guerrilla version: pratical case: Tritico, an Italian bakery
Cavalli, Federico
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
2016
Implementação de uma estratégia de comunicação na marca Paladar Pronto
Abreu, Mafalda Crespo Nunes de
Dissertação de Mestrado
Acesso Restrito
27-Nov-2018
In-company project: corporate innovation within a national postal company with almost 500 years
Tavares, Ricardo Filipe Samora
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
5-Dez-2016
Marketing plan for Produto da Madeira: stakeholders approach for place branding strategies
Pereira, Joana Marta de Jesus Fernandes
Dissertação de Mestrado
Acesso Restrito
22-Dez-2017
Raising your arms towards branding: how Narta found its place in a mature market
Gonçalinho, David José do Carmo Chalbert Cardeira
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
24-Nov-2016
The role of social media marketing in the decision making process affecting portuguese consumers considering the horeca business segment
Castro, Beatriz Margarida Trindade Almiro de Menezes e
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
30-Nov-2017
Zara's case study: the strategy of the fast fashion pioneer
Costa, Ana Mafalda Ricardo Morgado
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto