Percorrer por assunto Theory of planned behaviour

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2007A influência social nas escolhas alimentares saudáveis em adolescentes e jovens adultos: formação de impressões, identificação e norma de grupoPaulino, Ana Paula OliveiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
2014The effect of subjective norm, perceived control, attitude, and past experience on purchase intention of luxury clothes brands in Brazilde Araújo, C.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
28-Abr-2021Exploring portuguese green-purchase behaviour: from environmental concerns to green products choiceTavares, Marta MateusDissertação de MestradoAcesso Aberto
2013O impacto do marketing social na problemática dos cães abandonados em PortugalRegalado, AnaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2022The influence of consumer ethnocentrism on purchase of domestic fruit and vegetables in Portugal: Application of the extended theory of planned behaviourMiguel, L.; Marques, S.; Duarte, A. P.ArtigoAcesso Aberto
30-Nov-2023Influences on consumers' willingness to pay for sustainable last mile delivery among Portuguese consumersMachado, António Manuel de Albuquerque Vilar PereiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
2014Intentions towards the sustainability of young adults: a cross-cultural comparisonLoureiro, S. M. C.; Kaufmann, H.R.ArtigoAcesso Embargado
2014Job search among young recent graduates: predictors and applicability of the theory of planned behaviourAvelino, Sandra Filipa RaposoDissertação de MestradoAcesso Restrito
16-Dez-2022O papel das normas e das atitudes na redução do desperdício alimentar em contexto escolarPinho, Catarina SoaresDissertação de MestradoAcesso Aberto
4-Jan-2022Predicting consumer purchase intention and purchase behaviour of fashion items made from recycled plastic using the theory of planned behaviourMartinho, Catarina AlvesDissertação de MestradoAcesso Aberto
2018Psychosocial drivers for change: understanding and promoting stakeholder engagement in local adaptation to climate change in three European Mediterranean case studiesLuís, S.; Lima, M. L.; Roseta-Palma, C.; Rodrigues, N.; Sousa, L. P.; Freitas, F.; Alves, F. L.; Lillebø, A. I.; Parrod, C.; Jolivet, V.; Paramana, T.; Alexandrakis, G.; Poulos, S.ArtigoAcesso Aberto
11-Dez-2020Quero, posso e (não) faço?: clima organizacional e suporte da chefia como condicionantes de comportamentos verdes no trabalhoCosta, Adriana Sofia TiagoDissertação de MestradoAcesso Aberto
2014The impact of luxury values and luxury marketing factors on generation y's behavioural intentionsCarvalho, Raquel Maia Rebelo Varandas deDissertação de MestradoAcesso Aberto
2022Understanding students' future intention to engage in sustainability accounting: the case of Malaysia and the PhilippinesEugénio, T.; Carreira, P.; Miettinen, N.; Lourenço, I.ArtigoAcesso Aberto