Percorrer por assunto Cultural identity
Mostrar resultados 1-11 de 11.
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
14-Abr-2020 | An investigation on Portuguese self-initiated expatriates: Comparison with assigned expatriates and immigrant workers regarding their cross-cultural adaptation process in the United Kingdom | Farcas, Diana | Tese de Doutoramento | Acesso Aberto |
2015 | Cor e educação na construção do futuro dos jovens de origens africanas em Portugal | Domingos, Cátia Alexandra Abreu | Dissertação de Mestrado | Acesso Restrito |
2021 | The impacts of tourism on cultural identity on Lisbon Historic Neighbourhoods | Daly, P.; Dias, Á.; Patuleia, M. | Artigo | Acesso Aberto |
2016 | A influência da educação formal na educação tradicional em Angola: O caso dos Vahanya | Guebe, Antonio | Tese de Doutoramento | Acesso Aberto |
Jun-2016 | Live music, liquor and the city: an examination of the influence of liquor regulation on place-specific live music activity | Ballico, Christina | Artigo | Acesso Aberto |
17-Nov-2017 | Património orizícola e turismo na Herdade da Comporta | Ferreira, Rafael Alexandre Carvalho | Dissertação de Mestrado | Acesso Aberto |
7-Dez-2016 | Representação cultural: os programas culturais nas visitas de estado a Portugal | Abreu, Vanessa Alexandra Sérvolo de | Dissertação de Mestrado | Acesso Aberto |
22-Dez-2021 | Research on the social integration of the second generation of international Chinese immigrants: Example of children of Chinese immigrants from mainland China aged 17-35 in Lisbon, Portugal | He Yixin | Dissertação de Mestrado | Acesso Aberto |
2008 | Sociedade de bairro: dinâmicas sociais da identidade cultural | Firmino da Costa, António | Livro | Acesso Aberto |
2010 | Tauromaquia: Identidade cultural, enquadramento legal e desenvolvimento | Pereira, Luís Filipe Marques | Dissertação de Mestrado | Acesso Aberto |
11-Nov-2020 | The social and economic integration of chinese immigrants in Portugal: generation 2.0 | Barata, Mariana Carvalho da Silva | Dissertação de Mestrado | Acesso Aberto |