Percorrer por Orientador Loureiro, Sandra Maria Correia

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
24-Out-2016Lovemarks: comportamento do consumidor português associado a clubes de futebolReis, Manuel Maria GonçalvesDissertação de MestradoAcesso Restrito
2015Loving fashion: creating new trendsCosta, Inês TavaresDissertação de MestradoAcesso Restrito
30-Out-2017Luxury cruises: drivers to the well-being perception of tourists about their experience in-cruiseGonçalves, Inês SantosDissertação de MestradoAcesso Aberto
17-Dez-2021Luxury fashion brands and internet memes as a social media strategy in the context of brand coolness, consumer brand engagement and measures and effects of visual complexitySilva, Inês Gomes daDissertação de MestradoAcesso Restrito
31-Out-2017Luxury fashion clothes and accessories: the role of envy on desire to purchaseCosta, Adriana Carpinteiro de Oliveira eDissertação de MestradoAcesso Aberto
2014Marca do distribuidor vs. marca do produtor: atitude e atracção à marca por parte do consumidorVieira, Daniel Filipe MarquesDissertação de MestradoAcesso Aberto
2015Marketing plan for Club del Gourmet and SuperCorViana, Duarte Manuel dos Santos Duarte GomesDissertação de MestradoAcesso Restrito
9-Jun-2020New insights on the importance of real-time marketing on building brand engagement and brand equityPereira, Teresa VianaDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Jul-2020On the road to the world’s most powerful eSports brand: A case study of ESL gamingKirchfeld, Carolin KatharinaDissertação de MestradoAcesso Aberto
10-Out-2016Online brand engagement : an investigation on antecedents and outcomes within the social media environmentGorgus, Tatjana Michaela ConstanzeDissertação de MestradoAcesso Aberto
10-Dez-2017Online marketing communication: netnography into different types of fashion brandsSerra, Jessica MariaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2-Dez-2021Orsa Rural Hotel: business planGregório, João Miguel CatunaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2014Plano de negócio turismo rural: Casa do lagarSoares, Mário Pedro dos Santos Marcelino de MatosDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Nov-2023Preparing a sustainability self-diagnostic tool for SMEsPalma, Pedro de MeloDissertação de MestradoAcesso Restrito
9-Out-2023Repatronage intentions: The role of perceived quality, commitment and psychological ownership on wine tourismPé-Curto, António de Jesus CheiraTese de DoutoramentoAcesso Embargado
2-Nov-2020Shaping customer engagement, repurchase intention and positive word-of-month in omnichannel retailing contextLopes, Ana Catarina HortaDissertação de MestradoAcesso Aberto
9-Out-2023Simulating emergency management through extended reality technology: Bases on a digital twin perspectiveXiaozhong BaoDissertação de MestradoAcesso Restrito
2-Nov-2016Social networking in nonprofit organizations: the case of Amnesty International PortugalGalelo, JoãoDissertação de MestradoAcesso Aberto
2015The effect of rural tourism experience on overall satisfaction, happiness and behavioural intentions: insights from Dalmatia in CroatiaRadić, AntoniaDissertação de MestradoAcesso Aberto
22-Dez-2022The effects of Awe in religious tourism: Can augmented reality play an important role?Afonso, Maria Rita Nogueira da SilvaDissertação de MestradoAcesso Restrito