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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
20-Dez-2022Measuring customer experience based on ecommerce reviews: The pedagogical case study of LOOKFANTASTIC®Yanhang QiuDissertação de MestradoAcesso Restrito
2011O mercado dos hostels: análise e estratégia de expansão de um caso de sucessoCoelho, Ivan Miguel Pinheiro PachecoDissertação de MestradoAcesso Restrito
14-Dez-2022Michelin starred restaurants as drivers of gastronomic tourism and the main experience dimensions: The Portuguese caseMartins, Hugo José LoureiroDissertação de MestradoAcesso Aberto
12-Dez-2018New trends in convenience storesCosta, André Pinto daDissertação de MestradoAcesso Aberto
24-Nov-2017New trends in store atmosphere: an application to the banking sectorSimões, Mafalda dos SantosDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Nov-2019O papel do mobile no customer journey do serviço de MFR / Fisioterapia da CintramédicaMarques, Ricardo Crespo SilvaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2-Nov-2023Portuguese fado houses: the role of customer experience, service quality and behavioral intentions, from the industry professionals' point of viewCarvalho, Amadeu José Vasconcelos RodriguesDissertação de MestradoAcesso Restrito
2020The role of virtual reality and artificial intelligence in marketing relationship communicationsFerreira, M. M.; Loureiro, S. M. C.; Pereira, H.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Smart speakers and customer experience in service contextsRuiz‐Equihua, D.; Romero, J.; Casaló, L. V.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2013Study on how to increase the commercial offers in airports while improving customer experience: Lisbon caseSerraninho, Inês AlvesDissertação de MestradoAcesso Aberto
2017The impact of brand portfolio management on the identification process of sport consumersHallouin, Manon Marie MargauxDissertação de MestradoAcesso Aberto
2016The impact of generation Y's customer experience on banking sectorAlsalem, Diab RamthanDissertação de MestradoAcesso Aberto
2017The impact of generation Y’s customer experience on emotions: online banking sectorLoureiro, S. M. C.; Ferreira, E. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
19-Jan-2021The impact of interactive screens on store atmosphere: A case study of Leroy MerlinSantos, Joana Rita BrancoDissertação de MestradoAcesso Aberto
8-Fev-2022The impact of mobile devices on the in store shopping experienceCavalinhos, Sílvia RodriguesTese de DoutoramentoAcesso Aberto
2015The impact of technological amenities on customer experience in upscale hotelsMargarido, Ana Carina FreireDissertação de MestradoAcesso Aberto
2017The influence of new trends in store atmospherics on customer experience in a convenience store environment in PortugalNarendra, Dharmite TusharDissertação de MestradoAcesso Aberto
2020Tourist-hotel relationship: the role of customer experience and brand authenticityRosado-Pinto, F.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R.G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
28-Nov-2022Understanding the millennials’ customer experience in hospitality throughout the customer journeyNeves, Mafalda de Andrade Segurão CardosoDissertação de MestradoAcesso Aberto
2021The use of mobile devices in‐store and the effect on shopping experience: A systematic literature review and research agendaCavalinhos, S.; Marques, S.; Salgueiro, M.F.ArtigoAcesso Aberto