Percorrer por assunto Customer experience

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 14-33 de 48. < anterior   próximo >
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
12-Dez-2023Digital transformation for improving customer experience: A bibliometric review analysisMarques, Joana RochaDissertação de MestradoAcesso Restrito
18-Nov-2020Engaging with customer experience while visiting a shopping centrePinto, Rita Maria LopesDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Nov-2020Evaluating quality of experience in food grocery retail and its impact on satisfaction, loyalty and repurchase intentionSá, Margarida Neto eDissertação de MestradoAcesso Aberto
7-Dez-2022Evaluating the customer experience in Worten Resolve’s after sales repair service and its impact on satisfaction and word-of-mouthAcabado, Ana Rita Sanchez GonzalezDissertação de MestradoAcesso Aberto
2012A experiência do consumidor com a marca: o contributo do Facebook em PortugalAntónio, Ana Isabel HenriquesDissertação de MestradoAcesso Restrito
30-Nov-2017Food marketing guerrilla version: pratical case: Tritico, an Italian bakeryCavalli, FedericoDissertação de MestradoAcesso Aberto
2023How artificial intelligence tools influence customer experience and avoidance of similarityLoureiro, S. M. C.; Ferreira, M. M.; Bilro, R. G.; Marques, L.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017How customer experience attributes influence customer satisfaction and online bank credibilityLoureiro, S. M. C.; Ferreira, E. S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
28-Set-2021How to improve the customer experience when buying cosmetics online?Madeline, Charlotte Marie FrançoiseDissertação de MestradoAcesso Aberto
2021The impact of new technologies on the cruise travelers experience: A literature reviewGonzales, M.; Loureiro, S. M. C.; Langaro, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021The impact of new technologies on the cruise travelers experience: A literature reviewGonzáles-Santiago, M.; Loureiro, S. M. C.; Langaro, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
21-Jan-2021Impact of the virtual assistant's interactive dimensions in the Portuguese young adults' customer experience expectations and patronage intentions, in the retail contextSantos, Catarina Betencourt da Costa Rodrigues dosDissertação de MestradoAcesso Aberto
3-Nov-2022O impacto da inteligência artificial no domínio da gestão da qualidade no setor do retalho in store: Comércio de produtos óticosCanto, Miguel Trancoso doDissertação de MestradoAcesso Aberto
20-Dez-2022Measuring customer experience based on ecommerce reviews: The pedagogical case study of LOOKFANTASTIC®Yanhang QiuDissertação de MestradoAcesso Restrito
2011O mercado dos hostels: análise e estratégia de expansão de um caso de sucessoCoelho, Ivan Miguel Pinheiro PachecoDissertação de MestradoAcesso Restrito
14-Dez-2022Michelin starred restaurants as drivers of gastronomic tourism and the main experience dimensions: The Portuguese caseMartins, Hugo José LoureiroDissertação de MestradoAcesso Aberto
12-Dez-2018New trends in convenience storesCosta, André Pinto daDissertação de MestradoAcesso Aberto
24-Nov-2017New trends in store atmosphere: an application to the banking sectorSimões, Mafalda dos SantosDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Nov-2019O papel do mobile no customer journey do serviço de MFR / Fisioterapia da CintramédicaMarques, Ricardo Crespo SilvaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2-Nov-2023Portuguese fado houses: the role of customer experience, service quality and behavioral intentions, from the industry professionals' point of viewCarvalho, Amadeu José Vasconcelos RodriguesDissertação de MestradoAcesso Restrito