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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2021Gray matter correlates of reading fluency deficits: SES matters, IQ does notMartins, M.; Reis, A. M.; Castro, S. L.; Gaser, C.ArtigoAcesso Aberto
1-Abr-2013Greeks and Trojans TogetherBotelho, Luis; Ramos, Pedro; Antunes, Nelson; Ebrahim, MohmedObjecto de ConferênciaAcesso Aberto
22-Dez-2021Green bonds: Exploring the corporate GreeniumDamas, Francisca MorenoDissertação de MestradoAcesso Aberto
2012Green building: análise da viabilidade financeira da construção de um edifício sustentávelLourenço, CarlaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2016Green business development in the field of green energy in chinaChen, LijunDissertação de MestradoAcesso Aberto
29-Nov-2019Green consumerism: A influência da RSE no consumo de cosmética orgânicaNunes, Catarina Sofia VinhasDissertação de MestradoAcesso Aberto
7-Dez-2023Green human resource management and organizational citizenship behavior towards the environment in hotels: A serial mediation model of environmental knowledge and environmental commitmentHodo, AzraDissertação de MestradoAcesso Aberto
Dez-2014Green it reduzir o consumo de energia com sistemas mais eficientes e aumentar a sustentabilidadeCavaco, João Paulo; Beja, DiogoOutroAcesso Aberto
2020“Green Knowledge Community, Beats for Gaza”: Transnational linkages and institutional obstacles to the diffusion of arts and permaculture-based resilience knowledge among youth in GazaEsteves, A.; Abusalama, M.ArtigoAcesso Aberto
2020Green light for climate-friendly food transitions?: Communicating legal innovation increases consumer support for meat curtailment policiesGraça, J.; Cardoso, S. G.; Augusto, F. R.; Nunes, N. C.ArtigoAcesso Aberto
29-Nov-2019Green marketing and the conscious consumers in PortugalNunes, Catarina QuintasDissertação de MestradoAcesso Aberto
13-Dez-2021Green marketing as an antecedent of willigness to pay: the mediating role of brand coolness and pro-environmental behaviorDuarte, Miguel Maria De AbreuDissertação de MestradoAcesso Aberto
2021Green purchase behavior: A systematic reviewNascimento, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Green tax: A bibliometric analysisDias, P.; Santos, I.Parte de LivroAcesso Aberto
2015GreenCitrus: desenvolvimento de novos produtosRodrigues, Carlos Filipe Da SilvaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2020Greener schoolyards, greener futures? Greener schoolyards buffer decreased contact with nature and are linked to connectedness to natureLuís, S.; Dias, R.; Lima, M. L.ArtigoAcesso Aberto
13-Dez-2023GREENerations: Estudo comparativo geracional sobre comportamentos sustentáveisWell, Marisa GarciaDissertação de MestradoAcesso Aberto
11-Out-2023Greenvolt’s IPOBrites, Francisco Graça de SousaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2021Greetings in Africa – Beyond the Handshake: An essay on greeting and leave-taking rituals as communication practice in Sub-Saharan African Agrarian SocietiesSchiefer, Ulrich; Carvalho, Ana Larcher; Nascimento, Alexandre CostaArtigoAcesso Aberto
2021Greetings in Africa – Beyond the handshake: An essay on greeting and leave-taking rituals as communication practice in Sub-Saharan African agrarian societiesSchiefer, U.; Carvalho, A. L.; Nascimento, A. C.ArtigoAcesso Aberto