Skip navigation
↑
Quick Access
Library Catalog
Iscte Discovery Service (Integrated Search)
Browse
here
more Information Resources
Home
Browse
Communities & Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Advisor
Title
Subject
Document Type
Access Type
MSc and PhD
Journals
JEL Classification
PsycINFO Classification
Fields of Science and Technology (FOS)
Sustainable Development Goals (SDG)
More
About the Repository
Forms
Copyright
Open access policy
Contact us
Statistics
Language
English
português
Sign on to
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
Non Visible Label
Repositório do Iscte – Instituto Universitário de Lisboa
Browsing by Subject Formação profissional -- Professional education
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
starts with
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 6 of 6
Issue Date
Title
Author(s)
Type
Access Type
17-Sep-2010
Blended learning em Portugal: Situação actual e tendências futuras
Marçal, Júlia Margarida Ramos
Master Thesis
Restricted Access
2009
Contributo para aprofundar a análise da relação entre a certificação pelo processo RVCC e o desempenho de competências de maior complexidade laboral
Laranjo, Augusto Varela
Master Thesis
Open Access
2-Sep-2010
Efeitos da formação profissional em contexto de trabalho
Marques, Joaquim Manuel Fernandes
Master Thesis
Open Access
21-Feb-2017
Evolução e caracterização do ensino técnico e profissional em Moçambique: Expectativas e perceções
Pinto, Ana Paula dos Santos
Doctoral Thesis
Open Access
21-Dec-2023
Formação profissional na saúde: Plataforma de divulgação de formação para profissionais de saúde
Costa, Alexandra Elisabete da Anunciação Pereira
Master Thesis
Open Access
27-Jun-2017
Vidas que se contam: Os impactos da experiência EFA nas trajetórias de imigrantes e de descendentes de imigrantes
Pereira, Sofia Barros Rodrigues de Castro
Doctoral Thesis
Open Access