BRU-RI - Artigos em revistas científicas internacionais com arbitragem científica : [2037] Página principal da coleção Visualizar estatísticas

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Registos da Coleção (Ordenados por Data de depósito em ordem descendente): 101-120 de um total de 2037
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2011Eletrical energy supply for Rio Grande do Sul, Brazil, using forecast combination of weighted eigenvaluesSouza, A. M.; Souza, F. M.; Ferreira, N.; Menezes, R.ArtigoAcesso Aberto
2018A inteligência emocional e o desempenho dos colaboradores: Estudo empírico numa instituição financeiraFalcão, P. F.; Pina e Cunha, M.; Curto, J. D.; Oliveira, F.ArtigoAcesso Aberto
2024The influence of social and environmental responsibility on customer-based brand equityGamarra, G.; Dias, Á. L.; Pereira, L. F.ArtigoAcesso Embargado
2025Prospective avenues in travel behavior research supported by the cognitive dissonance theory: A scoping reviewAraújo de Melo, L. E.; Sinval, J.; Isler, C. A.ArtigoAcesso Aberto
2025The impact of economic policy uncertainty on the real exchange rate: Evidence from the UKMoldovan, P.; Lagoa, S.; Mendes, D.ArtigoAcesso Embargado
2025The impact of IFRS 16 on lessees' financial information: A single-industry studyLopes, A. I.; Penela, D.ArtigoAcesso Aberto
2025The consumer genome: Willingness to share and accept genetic data in marketingGil, J. C.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto
2024The impact of gamification on consumer engagement with brands: Empirical evidenceNeves, J.; Oliveira, M.; Bacalhau, L. M.; Viseu, C.ArtigoAcesso Aberto
2024How guilt drives emotional exhaustion in work–pet family conflictJunça Silva, A.ArtigoAcesso Aberto
2025Exploring the role of sustainability reporting strategies in promoting sustainable development in social economy entities: The circular economy as a mediatorGallardo‐Vázquez, D.; Paiva, I. C. de S.; Nuevo‐Gallardo, C.ArtigoAcesso Aberto
2024Building brand, building value: The impact of customer-based brand equity on airline ticket premium pricingSantos, C.; Dias, Á.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2024AR smart glasses: The feeling of groundedness mediator effectQuintal, S.; Ramos, R. F.; Rita, P.; Oliveira, P.ArtigoAcesso Embargado
2025Factors that contributes the willingness to stay in organisationsCruz, M.; Dias, Á. L.; Pereira, L. F.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Embargado
2025What works for whom in which circumstances in successful HRM implementation? A realist synthesisRoodbari, H.; Mirfakhar, A. S.; Trullen, J.; Valverde, M.; Ogbonnaya, C.ArtigoAcesso Aberto
2024International business growth: The leveraging effect of collaborative research networks capabilitiesAbrantes, B. F.; Quintas, J.; Wegner, D.; António, N.ArtigoAcesso Embargado
2024Operational risk mitigation in credit operationsCouto, A.; Gonçalves, R.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.; Dias, Á.; Vinhas da Silva, R.ArtigoAcesso Embargado
9999Tourism direct GDP: Configuration of antecedents and tourism future performance in high-income countriesAgostinho, M.; Dias, Á.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2024The role of incubators in promoting innovation ambidexterity among start-ups in the tourism and hospitality industryDias, Á.; Camal, C.; Sousa, B.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2025Strategic change in resolving the efficiency-equity dilemma: A novel approach to portfolio selectionAzmi, R. A.; Salloum, C.; Pereira, R.; Jarrar, H.; Verdie, J.‐F.ArtigoAcesso Embargado
2022Professional development short scale: Measurement invariance, stability, and validity in Brazil and AngolaMourão, L.; Tavares, S. M.; Sandall, H.ArtigoAcesso Aberto
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