Pesquisar


Filtros correntes:


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1-10 de 11.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2020Upgrading a learning context: evaluation of Sintra’s educational projectQuerido, L.; Capucha, L.; Nunes, N.ArtigoAcesso Aberto
1-Out-2020Voice changes meaning: the role of gay- versus straight-sounding voices in sentence interpretationFasoli, F.; Maass, A.; Karniol, R.; António, R.; Sulpizio, S.ArtigoAcesso Aberto
2020Teachers’ ideas about children’s participation within Portuguese early childhood education settingsCorreia, N.; Carvalho, H.; Durães, J.; Aguiar, C.ArtigoAcesso Aberto
2020Teachers’ practices mediate the association between teachers’ ideas and children’s perceived participation in early childhood educationCorreia, N.; Carvalho, H.; Fialho, A.; Aguiar, C.ArtigoAcesso Aberto
2022Transversal competences and employability: The impacts of distance learning university according to graduates’ follow-upAbrantes, P.; Silva, A. P.; Backstrom, B.; Neves, C.; Falé, I.; Jacquinet, M.; Ramos, M. R.; Magano, O.; Henriques, S.ArtigoAcesso Aberto
2015Escala de perceção dos alunos sobre a sua identificação escolar: construção e estudo psicométricoConboy, J.; Carvalho, C.; Santos, J.; Gama, A. P.; Tavares, D.; Fonseca, J.; Martins, D.; Salema, M. H.; Fiuza, E.ArtigoAcesso Aberto
2022Organizational social context and academic achievement of youth in residential care: The mediating role of youth-caregiver relationship qualitySilva, C. S.; Carvalho, H.; Magalhães, E.; Attar-Schwartz, S.; Ornelas, S. V.; Calheiros, M. M.ArtigoAcesso Embargado
2020Persona perception scale: Development and exploratory validation of an instrument for evaluating individuals’ perceptions of personasSalminen, J.; Santos, J. M.; Kwak, H.; An, J.; Jung, S.-G.; Jansen, B. J.ArtigoAcesso Aberto
2022Measuring professionals’ perceptions about collaborative consultation in early childhood interventionBoavida, T.; Silva, C. S.; Aguiar, C.; McWilliam, R. A.ArtigoAcesso Aberto
2022Higher education students’ achievement emotions and their antecedents in e-learning amid COVID-19 pandemic: A multi-country surveyRaccanello, D.; Balbontín-Alvarado, R.; Bezerra, D. da S.; Burro, R.; Cheraghi, M.; Dobrowolska, B.; Fagbamigbe; A. F.; Ezzat Faris; M.; França, T.; González-Fernández, B.; Hall, R.; Inasius, F.; Kar, S. K.; Keržič, D.; Lazányi, K.; Lazăr, F.; Machin-Mastromatteo, J. D.; Marôco, J.; Marques, B. M.; Mejía-Rodríguez, O.; Méndez Prado, S. M.; Alpana Mishra; Cristina Mollica; Silvana Guadalupe Navarro Jiménez; Alka Obadić; Md Mamun-ur-Rashid; Dejan Ravšelj; Sanja Tatalović Vorkapić; Nina Tomaževič; Chinaza Uleanya; Lan Umek; Giada Vicentini; Özlem Yorulmaz; Ana-Maria Zamfir; Aleksander AristovnikArtigoAcesso Aberto