Pesquisar


Filtros correntes:



Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 31-40 de 65.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2021EaD e eLearning na perspetiva da teoria das redes: uma proposta metodológicaCorreia, J. D.; Henriques, S.ArtigoAcesso Aberto
2020A Virtual ‘experiential expert’ communities of practice in sharing evidence based prevention of novel psychoactive substance (NPS) use: The Portuguese experienceHenriques, S.;; Van Hout, M. C.; Teixeira, A.ArtigoAcesso Aberto
2020The association of thinking styles with research agendas among academics in the social sciencesSantos, J. M.; Horta, H.; Zhang, L. - F.ArtigoAcesso Aberto
2022Transversal competences and employability: The impacts of distance learning university according to graduates’ follow-upAbrantes, P.; Silva, A. P.; Backstrom, B.; Neves, C.; Falé, I.; Jacquinet, M.; Ramos, M. R.; Magano, O.; Henriques, S.ArtigoAcesso Aberto
2022Transversal competencies for employability: From higher education to the labour marketBelchior-Rocha, H.; Casquilho-Martins, I.; Simões, E.ArtigoAcesso Aberto
2022Organizational social context and academic achievement of youth in residential care: The mediating role of youth-caregiver relationship qualitySilva, C. S.; Carvalho, H.; Magalhães, E.; Attar-Schwartz, S.; Ornelas, S. V.; Calheiros, M. M.ArtigoAcesso Embargado
2021The rise of global policy networks in education: analyzing Twitter debates on inclusive education using social network analysisSchuster, J.; Jörgens, H.; Kolleck, N.ArtigoAcesso Aberto
2020Persona perception scale: Development and exploratory validation of an instrument for evaluating individuals’ perceptions of personasSalminen, J.; Santos, J. M.; Kwak, H.; An, J.; Jung, S.-G.; Jansen, B. J.ArtigoAcesso Aberto
2021Transitar para um ensino remoto emergencial: perceções de professores/as portugueses/as do ensino básico e secundário sobre o uso de tecnologias digitaisCorreia, J. D.; Henriques, S.; Dias-Trindade, S.ArtigoAcesso Aberto
2022Measuring professionals’ perceptions about collaborative consultation in early childhood interventionBoavida, T.; Silva, C. S.; Aguiar, C.; McWilliam, R. A.ArtigoAcesso Aberto