Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10071/34711
Autoria: Loureiro, S. M. C.
Guerreiro, J.
Data: 2024
Título próprio: Can customer-AI ties stimulate consumer well-being?
Volume: 35
Título e volume do livro: AMA conference proceedings: AMA Summer Academic Conference 2024
Paginação: 573 - 575
Título do evento: Reconnecting with humanity: Marketing's role in promoting responsible technology while serving people
Referência bibliográfica: Loureiro, S.M.C., & Guerreiro, J. (2024). Can customer-AI ties stimulate consumer well-being. AMA conference proceedings: AMA Summer Academic Conference 2024 (pp. 573-575). American Marketing Association. http://hdl.handle.net/10071/34711
ISBN: 979-8-3313-0266-5
Palavras-chave: Consumer well-being
Intimacy
Attachment
Flagship
Resumo: This research, composed of two studies (n1= 216 and n2=122), attempts to contribute to understanding how the interaction between AI and consumers can trigger the perception of consumer well-being.
Arbitragem científica: yes
Acesso: Acesso Aberto
Aparece nas coleções:BRU-CRI - Comunicações a conferências internacionais

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