Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10071/34609
Author(s): Muhr, T.
Editor: Ana Luísa Costa
Angélica Monteiro
Dalila Pinto Coelho
Carla Figueiredo
Elsa Teixeira
Helder Ferraz
Isabel Menezes
Joana Manarte
João Caramelo
Maria Figueiredo
Marta Sampaio
Norberto Ribeiro
Pedro Ferreira
Rita Tavares de Sousa
Sofia Almeida Santos
Teresa Dias
Thiago Freires
Date: 2024
Title: Portugal’s challenge of decolonising the university curriculum: Insights from a semisystematic literature review
Book title/volume: XVII Congresso da Sociedade Portuguesa de Ciências da Educação: Livro de resumos
Pages: 43 - 44
Event title: Educação, Liberdade e Democracia.
Reference: Muhr, T. (2024). Portugal’s challenge of decolonising the university curriculum: Insights from a semisystematic literature review. In A. L. Costa, A. Monteiro, C. Figueiredo, D. P. Coelho, E. Teixeira, H. Ferraz, I. Menezes, J. Manarte, J. Caramelo, M. Figueiredo, M. Sampaio, N. Ribeiro, P. Marinho, P. Ferreira, R. T. Sousa, S. A. Santos, T. Dias, & T. Freires (Eds.), XVII Congresso da Sociedade Portuguesa de Ciências da Educação: Livro de resumos (pp. 43-44). eventQualia. http://hdl.handle.net/10071/34609
ISBN: 978-989-95390-8-2
Keywords: Currículo -- Curriculum
Decolonisation
Ensino superior -- Higher education
Literature review
Peerreviewed: yes
Access type: Open Access
Appears in Collections:CEI-CRN - Comunicações a conferências nacionais

Files in This Item:
File SizeFormat 
confernceObject_107038.pdf151,51 kBAdobe PDFView/Open


FacebookTwitterDeliciousLinkedInDiggGoogle BookmarksMySpaceOrkut
Formato BibTex mendeley Endnote Logotipo do DeGóis Logotipo do Orcid 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.