Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10071/34609
Author(s): | Muhr, T. |
Editor: | Ana Luísa Costa Angélica Monteiro Dalila Pinto Coelho Carla Figueiredo Elsa Teixeira Helder Ferraz Isabel Menezes Joana Manarte João Caramelo Maria Figueiredo Marta Sampaio Norberto Ribeiro Pedro Ferreira Rita Tavares de Sousa Sofia Almeida Santos Teresa Dias Thiago Freires |
Date: | 2024 |
Title: | Portugal’s challenge of decolonising the university curriculum: Insights from a semisystematic literature review |
Book title/volume: | XVII Congresso da Sociedade Portuguesa de Ciências da Educação: Livro de resumos |
Pages: | 43 - 44 |
Event title: | Educação, Liberdade e Democracia. |
Reference: | Muhr, T. (2024). Portugal’s challenge of decolonising the university curriculum: Insights from a semisystematic literature review. In A. L. Costa, A. Monteiro, C. Figueiredo, D. P. Coelho, E. Teixeira, H. Ferraz, I. Menezes, J. Manarte, J. Caramelo, M. Figueiredo, M. Sampaio, N. Ribeiro, P. Marinho, P. Ferreira, R. T. Sousa, S. A. Santos, T. Dias, & T. Freires (Eds.), XVII Congresso da Sociedade Portuguesa de Ciências da Educação: Livro de resumos (pp. 43-44). eventQualia. http://hdl.handle.net/10071/34609 |
ISBN: | 978-989-95390-8-2 |
Keywords: | Currículo -- Curriculum Decolonisation Ensino superior -- Higher education Literature review |
Peerreviewed: | yes |
Access type: | Open Access |
Appears in Collections: | CEI-CRN - Comunicações a conferências nacionais |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
confernceObject_107038.pdf | 151,51 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.