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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
18-Dez-2017Determinantes da seleção de celebridades desportivas para "endorsement"Mendes, Cedric Alain JesusDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Dez-2017Developling a communication strategy to enter the mariculture marketPereira, Joana Cardoso Fava ReisDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Nov-2017Contrast between youtubers and traditional celebrities: impact in brand awareness, purchase intention and brand loyaltyMenezes, Inês FurtadoDissertação de MestradoAcesso Aberto
15-Nov-2017Private label brands vs. national brands: the effect of taste on consumers´ emotions, perceived taste and willingness to buyOmarji, Muhamad Sabbir MussáDissertação de MestradoAcesso Aberto
2015The impact of social media in brand buildingVala, Bernardo VarelaDissertação de MestradoAcesso Aberto
30-Out-2018Exploring the impact of "massclusivity" campaigns on brand love through online brand communitiesSantos, Joana Fonseca dosDissertação de MestradoAcesso Aberto
6-Dez-2019Brand hate: A constructivist grounded theory approachPereira, José António MonteiroDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Nov-2019The effect of company responses to social media negative word of mouth: A text mining approachCorreia, Liliane Patrícia LopesDissertação de MestradoAcesso Aberto
2013Touristic destination image: A study on Lisbon’s touristic destination imageSantos, Dulce RosaDissertação de MestradoAcesso Aberto
26-Jul-2021The digital transformation of the banking industry: case of Caixa Geral de DepósitosJesus, Maria Garcia deDissertação de MestradoAcesso Aberto