Skip navigation
↑
Quick Access
Library Catalog
Iscte Discovery Service (Integrated Search)
Browse
here
more Information Resources
Home
Browse
Communities & Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Advisor
Title
Subject
Document Type
Access Type
MSc and PhD
Journals
JEL Classification
PsycINFO Classification
Fields of Science and Technology (FOS)
Sustainable Development Goals (SDG)
More
About the Repository
Forms
Copyright
Open access policy
Contact us
Statistics
Language
English
português
Sign on to
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
Non Visible Label
Repositório do Iscte – Instituto Universitário de Lisboa
Search
Search:
All of DSpace
Teses & Dissertações
T&D-DM - Dissertações de mestrado
T&D-TD - Teses de doutoramento
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Document Type
Has File(s)
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Document Type
Has File(s)
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Document Type
Has File(s)
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Document Type
Has File(s)
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Document Type
Has File(s)
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 36 (Search time: 0.035 seconds).
previous
1
2
3
4
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
Type
Access Type
7-Dec-2017
A colaboração entre os serviços de intervenção precoce na infância e os serviços de proteção e proteção de crianças e jovens em risco
Albuquerque, Joana Rita Caldeira
Master Thesis
Open Access
22-Dec-2020
Academia pessoas/PESSOAS: O impacto percebido nas competências socioemocionais e no desenvolvimento do self por parte dos participantes
Antunes, Patrícia de Almeida
Master Thesis
Open Access
8-Nov-2019
Perceived self-efficacy and future expectations of rural, low-qualified NEET youths in a small peripheral region of Portugal
Lima, Amanda Nunes de Almeida
Master Thesis
Open Access
19-Nov-2018
Mau trato e pobreza: revisão sistemática da literatura
Fonseca, Ana Cristina Barroqueiro da
Master Thesis
Open Access
31-Oct-2018
Depois do projeto-piloto: análise compreensiva da implementação dos novos playgroups for inclusion "Grupos aprender, brincar, crescer"
Castro, Catarina Alexandra da Cruz de
Master Thesis
Open Access
21-Jun-2019
Immigrant caregivers' adherence to Child Primary Care Health recommendations: Towards a psychosocial approach
Mourão, Susana Sofia Monteiro
Doctoral Thesis
Open Access
22-Dec-2020
Projeto Sala Aberta: Grupos Aprender Brincar Crescer, perceção de impactos e benefícios, sob o olhar de cuidadores e facilitadores
Marreiros, Célia Cristina Mendonça
Master Thesis
Open Access
31-Jul-2019
Relação entre a pobreza e o mau trato: Revisão sistemática da literatura
Gomes, Filipa Mariana Sousa
Master Thesis
Open Access
31-Oct-2018
Reabertura de processos de promoção e proteção de crianças e jovens em risco: análise de perfis
Parente, Cândida Raquel de Melo
Master Thesis
Open Access
2013
Estudo exploratório sobre a auto perceção da competência intercultural de profissionais de intervenção social e comunitária: relação com as variáveis sociodemográficas e de formação
Lamúria, Ana Rute Calaim
Master Thesis
Restricted Access
Discover
Author
1
Afonso, Filipa Maria de Sousa
1
Albuquerque, Joana Rita Caldeira
1
Andrade, Carla Sofia Silva
1
Antunes, Patrícia de Almeida
1
Bento, Cristina Maria Henriques
1
Camilo, Cláudia Sofia Dinis
1
Cardoso, Luísa Rosa Pereira Marqu...
1
Carlos, Ana Isabel Silva
1
Castro, Catarina Alexandra da Cru...
1
Cavalcanti, Evelyn Costa
.
next >
Subject
24
2900 Social processes and social ...
19
2956
5
Psicologia comunitária
4
2800 Developmental psychology
4
Acolhimento residencial
4
Playgroups
4
Residential care
3
2200 Psychometrics, statistics an...
3
2840
3
2930
.
next >
Date issued
7
2020 - 2023
26
2010 - 2019
3
2008 - 2009
Document Type
34
masterThesis
2
doctoralThesis
Has File(s)
30
true
6
false
.
next >