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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
12-Dez-2018Virtual reality and artificial intelligence applied to consumer experience: a scenario-based approachFino, Fábia Patrícia FidalgoDissertação de MestradoAcesso Aberto
13-Dez-2018In the eye of the (fire) storm: better safe or sorry?Neves, Hélder AntónioDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Nov-2017An assessment of how brand awareness influences brand recognition throught product placement, applied to the automotive industry and computersDrumond, Daniel SousaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2015Men and women's attitudes towards the use of gender marketing in advertising and communicationGermanaud, ChloéDissertação de MestradoAcesso Restrito
3-Dez-2018The impact of attention on wines' purchase intention: the moderating role of awards and consumption situationsMonteiro, Patrícia GasparDissertação de MestradoAcesso Aberto
7-Dez-2018How the different voices that engage in crisis communications, influence consumers NWOM intentions and corporate reputation during a customer complaint paracrisis occurring on facebookSoares, André Gomes de CastroDissertação de MestradoAcesso Aberto
16-Nov-2018Snackwill: lauching a new brand of healthy snacks in the marketSilva, Margarida do Vale Cardoso Vidal daDissertação de MestradoAcesso Aberto
2017The cross-influence of social networks to leverage luxury fashion brandsRomão, Maria Teresa GuimarãesDissertação de MestradoAcesso Restrito
28-Nov-2017A intenção de compra nas marcas no FacebookCoelho, Ana Carolina Monte Rocha BaltazarDissertação de MestradoAcesso Aberto