Skip navigation
User training | Reference and search service

Library catalog

Retrievo
EDS
b-on
More
resources
Content aggregators

Search


Current filters:

Start a new search

h1

h2

h3

h4

Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 288 (Search time: 0.261 seconds).
Item hits:
This table browses all dspace content"
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess Type
10-Jan-2018Yes, ICANN!: o ecossistema da internet entidades, atores e processo multistakeholder de governação: perceções e envolvimento da sociedade civilPereira, Manuel Paulo Athias da SilvadoctoralThesisopenAccess
8-Mar-2017Diver-cidades empresariais em Portugal: estratégias de imigrantes em mercados locaisOliveira, Catarina Reis dedoctoralThesisopenAccess
28-Mar-2017Estratégias de comunicação de organizações do terceiro sector: doença de Alzheimer e outras demências em PortugalNunes, Tatiana Filipa GomesdoctoralThesisopenAccess
9-Mar-2017Os processos de regularização de imigrantes realizados em Portugal: que avaliação?Sampaio, Vera Ritta Branco dedoctoralThesisrestrictedAccess
17-Nov-2015The relationship between China’s population aging and growing antihypertensive drug marketLin JianningdoctoralThesisopenAccess
18-Jul-2018The internationalization paradigm and dynamic capabilities of Portuguese firms: contributions from case studies in the metallurgical and metal-mechanic sectorsAbrantes, Bruno Tadeu FernandesdoctoralThesisopenAccess
9-Jul-2018As primeiras manifestações de relações públicas empresariais no Portugal do início do século XX (1910-1948): modelos de comunicação no caso The Anglo-Portuguese Telephone Co. LtdSantos, João Carlos Pinto Moreira dosdoctoralThesisopenAccess
24-Apr-2018CEO dominance risk in the healthcare SOE: the case of PortugalMascarenhas, Raúl José FonsecadoctoralThesisopenAccess
7-Mar-2018Atores políticos e administrativos: dicotomia ou complementaridade na seleção de dirigentes públicos?Ferraz, David Alexandre CorreiadoctoralThesisopenAccess
4-Nov-2017The role of consumer-brand engagement in a digital marketing eraBilro, Ricardo Jorge GodinhodoctoralThesisrestrictedAccess