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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
27-Nov-2017Contrast between youtubers and traditional celebrities: impact in brand awareness, purchase intention and brand loyaltyMenezes, Inês FurtadoDissertação de MestradoAcesso Aberto
30-Out-2018A influência do word-of-mouth eletrónico na intenção de compra de smartphones: amigos ou influenciadores digitais?Gomes, Gonçalo SilvaDissertação de MestradoAcesso Aberto
13-Dez-2018Are digital influencers ruining your business?: the effects of negative word-of-mouth endorsed by digital influencers on purchase intentionPaula, Ana Beatriz FerreiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Out-2019The role of advertising, influencers and celebrity endorsement on brand love: the youtuber´s effectRaposo, David André GalrãoDissertação de MestradoAcesso Aberto
16-Nov-2018Can native advertising and branded content on Instagram affect brand equity levels?Cipriano, Cláudia Sofia OuteiroDissertação de MestradoAcesso Aberto
2012Building an integrated communication strategy for Spausa Portugal: beauty care line in the portuguese marketLopes, Melissa CenturioDissertação de MestradoAcesso Aberto
10-Dez-2017Online marketing communication: netnography into different types of fashion brandsSerra, Jessica MariaDissertação de MestradoAcesso Aberto
13-Nov-2017The influence of brand anthropomorphism in user's online engagement: an exploratory study in the healthy food contextLopes, Tânia Raquel OliveiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
9-Dez-2020Social media influencers and consumers’ purchase intentions through influencer branded content: micro vs. macro influencersTracana, Mariana AlvesDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Nov-2020The role of digital influencers on consumers' purchase intention in fashionGomes, Marina Alexandra SilvaDissertação de MestradoAcesso Aberto