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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
27-Nov-2017Contrast between youtubers and traditional celebrities: impact in brand awareness, purchase intention and brand loyaltyMenezes, Inês FurtadoDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Nov-2017An assessment of how brand awareness influences brand recognition throught product placement, applied to the automotive industry and computersDrumond, Daniel SousaDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Nov-2018A digital marketing strategy in a fintech start-up: AdvicefrontSantos, Rita Isabel Lança dosDissertação de MestradoAcesso Aberto
15-Nov-2017Private label brands vs. national brands: the effect of taste on consumers´ emotions, perceived taste and willingness to buyOmarji, Muhamad Sabbir MussáDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Nov-2017Insights on the use and consequences of user-generated content in the context of portuguese luxury hotelsCaetano, Ana Rita AmaralDissertação de MestradoAcesso Aberto
20-Dez-2017The internationalization project of Herdade do Vale da Rosa to Canada: the best Portuguese grapes heading to the Canadian marketCola, Maria Teresa Guiomar Espada SaiãoDissertação de MestradoAcesso Aberto
16-Nov-2018O efeito da variável socialização no consumo não planeado de fast fashionFerreira, Catarina Isabel GomesDissertação de MestradoAcesso Aberto
15-Dez-2020Future of revenue management and marketing in Portuguese hospitality industrySalazar, Carolina GuilhermeDissertação de MestradoAcesso Aberto
22-Out-2019Business plan: Casa do Benfica de MaputoCunha, Miguel Luís Carrilho Fortes daDissertação de MestradoAcesso Aberto
2015Men and women's attitudes towards the use of gender marketing in advertising and communicationGermanaud, ChloéDissertação de MestradoAcesso Restrito