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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
15-Nov-2017Private label brands vs. national brands: the effect of taste on consumers´ emotions, perceived taste and willingness to buyOmarji, Muhamad Sabbir MussáDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Nov-2017Insights on the use and consequences of user-generated content in the context of portuguese luxury hotelsCaetano, Ana Rita AmaralDissertação de MestradoAcesso Aberto
20-Dez-2017The internationalization project of Herdade do Vale da Rosa to Canada: the best Portuguese grapes heading to the Canadian marketCola, Maria Teresa Guiomar Espada SaiãoDissertação de MestradoAcesso Aberto
15-Dez-2020Future of revenue management and marketing in Portuguese hospitality industrySalazar, Carolina GuilhermeDissertação de MestradoAcesso Aberto
2015Men and women's attitudes towards the use of gender marketing in advertising and communicationGermanaud, ChloéDissertação de MestradoAcesso Restrito
21-Set-2017The impact of online negative word-of-mouth on customers in the telecommunication industryCosta, Mariana Pires do RosárioDissertação de MestradoAcesso Aberto
2015The impact of social media in brand buildingVala, Bernardo VarelaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2015Análise de conteúdo de informação na social media Facebook no setor dos festivaisSilva, Ana Filipa Pereira daDissertação de MestradoAcesso Restrito
5-Dez-2018Internationalisation: analysis of Joe & The Juice in AustraliaLy, JennyDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Dez-2021Analyzing customer brand based equity in a lifestyle entrepreneurship contextAbascal Gamarra, GuillermoDissertação de MestradoAcesso Aberto