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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
23-Out-2019Exploring drivers of consumer well-being in music festivals: a relationship marketing approachSilva, Sara Inês Lago Duarte eDissertação de MestradoAcesso Aberto
14-Dez-2018Plano de negócios: Clínica de Medicina Nuclear NM HealthCanudo, Ana Luís LeãoDissertação de MestradoAcesso Aberto
1-Out-2019Internationalization process based on the integration in a network: the case of Alô ComunicaçãoVieira, Filipe de BritoDissertação de MestradoAcesso Aberto
16-Nov-2018Does ethics in advertisement affect consumption and brand loyalty in the portuguese beer market?: Millennials vs Generation X perceptionMartins, Miguel ÂngeloDissertação de MestradoAcesso Aberto
29-Nov-2019How are companies addressing sustainability?: The pedagogical case study of Sociedade Central de Cervejas e BebidasSobral, Sara NunesDissertação de MestradoAcesso Aberto
14-Nov-2019Determinantes da auditoria voluntária nas PME portuguesasJacinto, Sofia Cristina MonteiroDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Nov-2019Strategic social responsibility and its impact on startup strategy: A qualitative study with Portuguese startupsSilva, Marta Amado de Freitas Vieira Nogueira daDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Nov-2019Digital marketing plan for the Portuguese Family Businesses AssociationLázaro, Miguel José SousaDissertação de MestradoAcesso Aberto
18-Nov-2019Understanding what leads to a start-up failure by creating an S/F prediction model for the Portuguese companiesPinto, Miguel VelosoDissertação de MestradoAcesso Aberto
26-Nov-2018Portuguese millennials and green buying behavioral intentions: application of the theory of planned behaviorGodinho, Catarina Maria JorgeDissertação de MestradoAcesso Aberto