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Resultados 11-20 de 39.
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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
15-Nov-2017Private label brands vs. national brands: the effect of taste on consumers´ emotions, perceived taste and willingness to buyOmarji, Muhamad Sabbir MussáDissertação de MestradoAcesso Aberto
30-Out-2018How tourists perceive two island destinations with identical culture, but different demographic characteristics, through social networking sites?: the case of Madeira and BermudaFerro, Tiago José ManiésDissertação de MestradoAcesso Aberto
13-Out-2017Exploring individuals perception of non-sponsored branded user generated content, the affect on its use and the outcome of digital engagement on InstagramNascimento, Rita Ribeiro doDissertação de MestradoAcesso Aberto
30-Out-2018Cruise tourism: factors influencing the intention to return to Lisbon destinationFigueira, Lisandra Josefa AbreuDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Nov-2017Marcas de luxo num contexto digital: exclusividade "vs" diferenciação: caso FurlaRodrigues, Inês de OliveiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
2017Recruiting, educating and retail customers: the case of Listerine®Paula, Tiago Filipe Aleixo daDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Nov-2017Sharing economy: drivers and barriers to portuguese travelers use peer-to-peer accommodation rentalsBarbosa, Cláudia Patrícia RodriguesDissertação de MestradoAcesso Aberto
3-Dez-2018The impact of attention on wines' purchase intention: the moderating role of awards and consumption situationsMonteiro, Patrícia GasparDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Nov-2018The effects of virtual shoe store on consumer engagement and behavioral intention through telepresence, emotional and cognitive state: exploring two background music beatCrespo, Maria FelícioDissertação de MestradoAcesso Aberto
5-Nov-2018How rebranding affects the brand equity of a private label brandFaria, Rita Meireles Alves TamagniniDissertação de MestradoAcesso Aberto