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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
6-Dez-2022Fake news on social media: Understanding the factors that influence the credibility of fake news onlineFortunato, Ana Rita Monraia QuintasDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Nov-2022Exploring the relationship process between customers and social robots in the hospitality industryRodrigues, Ana Filipa Alves Correia LourençoDissertação de MestradoAcesso Aberto
5-Dez-2023The role of influencer brand-fit on the effectiveness of virtual influencersPedro, Maria InêsDissertação de MestradoAcesso Aberto
6-Nov-2024Corporate social responsibility: The impact on luxury fashion brandsSousa, Margarida Metello deDissertação de MestradoAcesso Restrito
17-Dez-2021Luxury fashion brands and internet memes as a social media strategy in the context of brand coolness, consumer brand engagement and measures and effects of visual complexitySilva, Inês Gomes daDissertação de MestradoAcesso Aberto
15-Dez-2021Local destination management office: A strategic analysis in a creative tourism contextGato, Mafalda Sofia SantosDissertação de MestradoAcesso Aberto
14-Dez-2023The influence of brand coolness on social media brand engagement of beer brands: The mediating roles of brand love and brand attitudeRodrigues, Mónica Marques MartinsDissertação de MestradoAcesso Aberto
12-Dez-2023Digital transformation for improving customer experience: A bibliometric review analysisMarques, Joana RochaDissertação de MestradoAcesso Aberto
14-Dez-2023A influência da realidade aumentada no processo de decisão de compra dos consumidores de moda onlineLopes, Joana Filipa JanuárioDissertação de MestradoAcesso Aberto
29-Out-2024The role of awareness and perception in consumer acceptance and company reputation in drone delivery servicesPita, Madalena Maria TavaresDissertação de MestradoAcesso Restrito