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Resultados 21-30 de 35.
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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
29-Jul-2019Corporate rebranding on SMES: an analysis based on a framework appllied to big companies the case of GreenwishTravassos, André MarquesDissertação de MestradoAcesso Aberto
11-Dez-2018Generational analysis on tourists' travel behaviors: exploring Chinese outbound touristsHuang ShunyingDissertação de MestradoAcesso Aberto
2012Who is Portugal?Jesus, Sara Santos deDissertação de MestradoAcesso Restrito
2015The use of social media in travel planning: Solutions for destination management organizations (DMOS)Valente, Manuel GasparDissertação de MestradoAcesso Aberto
16-Dez-2020The impact of Instagram influencer marketing in the restaurant industryAnjos, Catarina Jorge da FonsecaDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Dez-2021Customers’ perceived risk & intention to visit restaurants during COVID-19: An empirical analysis in PortugalOitavén, Isabel Contreras CaladoDissertação de MestradoAcesso Aberto
2-Nov-2023Viagens a solo: O crescimento do mercado e consequente aplicação prática na agência de viagens PayPerPlanTrindade, Margarida Lascas de PaivaDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Jul-2022Engaging with destinations brands on social media: Self and social motivations and the mediating role of symbolic valueAntunes, Carolina MoscosoDissertação de MestradoAcesso Aberto
25-Out-2021Social media and digital marketing for destination promotion and branding: The case study of the Can’t Skip Portugal campaignSevilla Castillo, CarlosDissertação de MestradoAcesso Restrito
28-Set-2023The influence of virtual attractions on the willingness of potential tourists to visit cultural tourism destinationsMingxuan YangDissertação de MestradoAcesso Aberto