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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
16-Dez-2019Co-creation of tourism experiences and the use of social media (ICTS) as key tools for innovation and value creation in the tourism industrySilva, Raquel da Fonte Barata daDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Jan-2021A importância das pesquisas online na segmentação estratégica de um destino: o caso MadeiraPaulo, João Eduardo Seixas Carlos da SilvaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2014Motivação e satisfação no trabalho em contextos sociais e económicos diferentes: Crise e crescimentoCortinhas, Alexandra Manuela VitorinoDissertação de MestradoAcesso Aberto
14-Dez-2020Process reengineering in an online gambling organization: an action research application in a portuguese companyPires, João Miguel RodriguesDissertação de MestradoAcesso Aberto
30-Nov-2022Self-service technology contribution for achieving high levels of service performance and support customers in a better service experience: A study of fast-food restaurantsTomaz, Ana Margarida PalhasDissertação de MestradoAcesso Restrito
5-Jan-2022Psychological capital and grit in football and handball refereesLourenço, Filipe do ValDissertação de MestradoAcesso Aberto
5-Jan-2022The impact of self-leadership on psychological capital and its influence on fitness instructors' performanceManz, Bruno Marques CarmoDissertação de MestradoAcesso Restrito
29-Nov-2023Corporate social responsibility and turnover intention at the hospitality industry: A strategy for employee retention by fostering stronger commitment and job satisfactionAntunes, Aucilene AssunçãoDissertação de MestradoAcesso Aberto
7-Dez-2023Green human resource management and organizational citizenship behavior towards the environment in hotels: A serial mediation model of environmental knowledge and environmental commitmentHodo, AzraDissertação de MestradoAcesso Aberto