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Acesso
19-Dez-2019
Plano de marketing: Sistematização de um plano de ação como proposta de valor no desenvolvimento da Inapa Packaging
Amorim, Cátia Sofia Ladeira
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
12-Dez-2018
Virtual reality and artificial intelligence applied to consumer experience: a scenario-based approach
Fino, Fábia Patrícia Fidalgo
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
Out-2015
Consumer's behavior facing word-of-mouth and the impact on marketing point of view: exploratory analysis
Gabeur, Hortense
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
27-Nov-2018
Bandida do pomar: breaking the status quo through communication strategy
Marques, Inês Conde Rodrigues Coutinho
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
15-Nov-2017
Private label brands vs. national brands: the effect of taste on consumers´ emotions, perceived taste and willingness to buy
Omarji, Muhamad Sabbir Mussá
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
27-Nov-2017
Insights on the use and consequences of user-generated content in the context of portuguese luxury hotels
Caetano, Ana Rita Amaral
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
21-Set-2017
The impact of online negative word-of-mouth on customers in the telecommunication industry
Costa, Mariana Pires do Rosário
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
27-Dez-2021
Analyzing customer brand based equity in a lifestyle entrepreneurship context
Abascal Gamarra, Guillermo
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
3-Dez-2018
The impact of attention on wines' purchase intention: the moderating role of awards and consumption situations
Monteiro, Patrícia Gaspar
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
10-Dez-2018
Experiencing AR in retail: The influence of moment marketing and avatars on consumer behaviour
Amorim, Inês Dias da Silva Pessoa de
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
Refinar
Autor
1
Abascal Gamarra, Guillermo
1
Amorim, Cátia Sofia Ladeira
1
Amorim, Inês Dias da Silva Pessoa de
1
Botelho, Márcia Filipa Martins
1
Caetano, Ana Rita Amaral
1
Correia, Francisco Maria de Almei...
1
Costa, Mariana Pires do Rosário
1
Duarte, Joana Gomes
1
Fernandes, Cláudia Sofia Nunes
1
Ferreira, Rita Gouveia Macedo
.
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Assunto
23
Ciências Sociais
21
Ciências Sociais::Economia e Gestão
4
Comportamento do consumidor
4
Imagem de marca
4
Rede social
3
Comportamento do consumidor -- Co...
3
Estratégias de marketing
3
Facebook
3
Satisfação do cliente
3
Social media
.
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Data de Publicação
2
2020 - 2022
21
2010 - 2019
Tipo de Documento
23
masterThesis