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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
17-Dez-2019CEO sociability: path towards brand equity and brand relationshipRondão, Pedro Miguel LopesDissertação de MestradoAcesso Aberto
30-Dez-2019Turismo espaço rural, Estremoz: (plano de negócio)Boyol, Lara da MotaDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Jul-2018Employer branding of Infotel: a close collaboration between marketing and human resourcesMayet, Camille Anne-SophieDissertação de MestradoAcesso Aberto
2013From bookstores to digital era : how and why the information-seeking behavior is changing in education and which are the main factors that cause those changes and its impacts and challenges on the future of this businessLousada, Marta Sofia AbrantesDissertação de MestradoAcesso Aberto
29-Nov-2017Organizações na era pós-industrial: a complexidade, as "fintechs" e os bancosPassos, Danielle Sandler dosDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Nov-2017Portuguese cultural standards from the spanish perspectiveBandeira, Daniel Cintado dos Santos PoncesDissertação de MestradoAcesso Aberto
30-Nov-2017How can store atmosphere be applied in Sonasol brand?Pinto, Inês Ferreira LourençoDissertação de MestradoAcesso Aberto
26-Out-2017The positive impact of product range optimization in the private label of a multinational retail companyDuarte, Vítor Manuel Henriques dos SantosDissertação de MestradoAcesso Aberto
18-Jul-2019Digital marketing performance measurement: how good marketing performance measurement practices can increase firm's performanceCastilho, Rodrigo VieiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
13-Dez-2017The jacks-of-all-trades theory: a surveyMillan, Cintia Alexandra dos SantosDissertação de MestradoAcesso Aberto