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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
12-Out-2021O Impacto do COVID-19 na satisfação dos clientes nos hotéis: uma análise de text miningJacinto, Mariana Gonçalves PontesDissertação de MestradoAcesso Aberto
17-Jan-2022Impact of the Covid-19 pandemic on cause-related marketingRibeiro, Rodrigo AmaralDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Set-2021Film festivals towards a hybrid form: Challenges and opportunitiesPapadopoulou-Melea, EleniDissertação de MestradoAcesso Aberto
13-Out-2023Marketing plan of Oriental Yuhong CompanyLan JieDissertação de MestradoAcesso Aberto
22-Dez-2022Change or fail? Small business survival and digital marketing strategies during Covid-19 pandemicCavaco, Rita PiçarraDissertação de MestradoAcesso Aberto
22-Dez-2022Impacts of the Covid-19 pandemic: Consumer behaviour in the coffee marketVenes, AfonsoDissertação de MestradoAcesso Aberto
6-Dez-2022Fake news on social media: Understanding the factors that influence the credibility of fake news onlineFortunato, Ana Rita Monraia QuintasDissertação de MestradoAcesso Restrito
28-Dez-2022Cosmetic industry: Changes in the consumer behavior and COVID-19 impactMorais, Joana PaisanaDissertação de MestradoAcesso Aberto
18-Nov-2022The art of grocery shopping: A consumption and shopping behaviours' study in the era of Covid-19Mendes, Leonor Vitória da CostaDissertação de MestradoAcesso Aberto
22-Dez-2022Changes in consumer behavior in the purchase and consumption of the restaurant sector caused by the lockdownPisa, Vasco CostaDissertação de MestradoAcesso Restrito