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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
11-Fev-2022Oportunidade em pandemia: como aumentar a fidelização das PME´s à TAP?Galhardo, Maria Alexandra SantosDissertação de MestradoAcesso Aberto
24-Nov-2022The influence of online celebrity live streaming e-commerce on consumers’ purchase intentionZiru HongDissertação de MestradoAcesso Aberto
25-Out-2022Towards a sustainable fashion industry: Determinants to French millennials’ buying intention of second-hand clothesBertout, CarolineDissertação de MestradoAcesso Aberto
2-Dez-2022What can private label brands do to increase consumer perception of quality, in grocery retailPires, Fernando Manuel BempostaDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Nov-2022From physical to digital: How Non-Fungible Tokens enable brands to legitimate products’ value in the counterfeit fightUribe, Camilo HenaoDissertação de MestradoAcesso Restrito
19-Jul-2022Engaging with destinations brands on social media: Self and social motivations and the mediating role of symbolic valueAntunes, Carolina MoscosoDissertação de MestradoAcesso Aberto
7-Dez-2022Fast fashion vs. slow fashion: What is the future?Ângelo, Rita Patacão CavaleiroDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Dez-2022Kale to action veggies’ behavior from transactional data: Case of Pingo DoceFerreira, Carolina de Canilho Pinto RibeiroDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Dez-2022The role of emotional advertising strategies on music events' attendanceFerreira, Marta Leão GameiroDissertação de MestradoAcesso Aberto
2-Nov-2022Customer company role on the criteria formulation of the mystery shopperCaniço, Beatriz Bandeira da SilvaDissertação de MestradoAcesso Restrito