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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
28-Dez-2021Improving awareness and reinforcing brand positioning in savings and investments in a digital era: Pedagogical case studySantos, Maria CoroadoDissertação de MestradoAcesso Aberto
17-Dez-2021Luxury fashion brands and internet memes as a social media strategy in the context of brand coolness, consumer brand engagement and measures and effects of visual complexitySilva, Inês Gomes daDissertação de MestradoAcesso Restrito
30-Jul-2021Country-of-origin and customer purchasing decisionVanoverbeke, Audrey Monique PascaleDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Dez-2021Analyzing customer brand based equity in a lifestyle entrepreneurship contextAbascal Gamarra, GuillermoDissertação de MestradoAcesso Aberto
20-Jan-2021The impact of technology in the decision-making process of a tourism destinationDelgado, Miguel MatosDissertação de MestradoAcesso Aberto
2-Dez-2021Virtual world: how can we use VR to increase donation intention to non-profit organizations through customer inspiration?Lopes, Flávia de SousaDissertação de MestradoAcesso Restrito
16-Dez-2021Plano de negócio inovador no mercado de velas decorativas da Art Candle BlessMuacassange, Porfírio Manuel IpupoDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Dez-2021The audience response to different referral reward programs’ designs in social networking sitesFernandes, Abigail Gaspar GonçalvesDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Jan-2021Celebrity endorsement with music artists: the case study of fruut and universal music PortugalCorreia, Leonor David de Paiva GardeteDissertação de MestradoAcesso Aberto