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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
25-Jul-2023How does the consumers' perception of their body image influence their relationship with brands that promote body dissatisfaction?Augusto, Marta CarameloDissertação de MestradoAcesso Restrito
28-Jun-2023The role of micro-influencers for luxury fashion brandsPedro, Isabel Lourenço MartinsDissertação de MestradoAcesso Restrito
17-Out-2023Luxury fashion brands: Does brand personality affect consumer behavior?Pimentel, Matilde Amaral de MesquitaDissertação de MestradoAcesso Restrito
20-Out-2023Como o uso da tecnologia Blockchain pode garantir originalidade de produto ao consumidor: Um estudo empíricoCraveiro, Adriana Catarina de Almeida GomesDissertação de MestradoAcesso Restrito
20-Out-2023Can brand activism, when mediated by brand authenticity, generate brand love and brand advocacy?Guiomar, Mariana Gonzaga Esteves NunesDissertação de MestradoAcesso Aberto
5-Dez-2023The relationship between brand coolness, brand love, loyalty and e-WOM: A text mining and sentiment analysis approach focused on a tech brand (Apple)Apolinário, João Pedro de SousaDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Out-2023Factors that influence brand loyalty in the music industry and the moderator role of artist popularityPereira, Maria Gonçalves de Freitas GanhãoDissertação de MestradoAcesso Restrito
22-Nov-2023Criação de marca na indústria de estudos de mercado: Pinta d’amareloTrindade, Nuno Miguel da Rosa GouveiaDissertação de MestradoAcesso Aberto
6-Nov-2023Does brand communication contribute to the alignment of brand identity and brand image? Dove’s case: The real beauty communicationOliveira, Mariana Couto Fernandes deDissertação de MestradoAcesso Restrito
23-Out-2023Catering consumption behavior in the post-pandemic under platform economy: Evidence from ChinaLin ZekaiTese de DoutoramentoAcesso Aberto