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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
18-Jan-2021The impact of influencer marketing on brand equity: the perceptions of generation Y and generation ZGrácio, Júlia Maria SimõesDissertação de MestradoAcesso Aberto
14-Dez-2021V as an (ad)vantage?: Understanding the impact of FOP V-label in consumers’ attitude towards vegetarian products: Antecedents and mediatorsBrites, Constança de Machado Neto e SantosDissertação de MestradoAcesso Aberto
14-Dez-2021The impact of retailtainment on purchase intentionsTiago, Mafalda dos SantosDissertação de MestradoAcesso Aberto
8-Nov-2021The influence of artificial intelligence on the online behaviour of Portuguese consumers and brandsCavalheiro, Inês Barata Feio PaixãoDissertação de MestradoAcesso Restrito
9-Dez-2021A imprensa escrita e o marketing de influência: O impacto dos digital influencers nas revistas femininas PortuguesasCaretas, Raquel VenturaDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Dez-2021The influence of experiential marketing on tourist satisfaction, purchase, repurchase and loyalty: The case of Madeira IslandPinheiro, Raquel Maria FreitasDissertação de MestradoAcesso Aberto
13-Dez-2021The influence of packaging on consumer purchase intention of craft beerLuís, Diogo Alexandre AfonsoDissertação de MestradoAcesso Aberto
26-Out-2021Packaging and visual storytelling in portuguese vintage brandsMarmelada, Mário Ezequiel CoimbraDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Set-2021The role of influencers on consumer involvement, belief and purchase intent in the healthy food industryMarinier, ChloéDissertação de MestradoAcesso Aberto