Pesquisar


Filtros correntes:




Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1-10 de 34.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
13-Abr-2022A stakeholders take on brand image congruency: Azores caseCanto, Daniela Lourenço doDissertação de MestradoAcesso Aberto
6-Out-2022Perceived sustainability of European green capital: A tourist perspectiveConti, StefaniaDissertação de MestradoAcesso Restrito
7-Out-2022Key success elements of a creative city: Lisbon as an emerging creative milieuHuseynzade, EmilDissertação de MestradoAcesso Aberto
25-Out-2022Digital nomad’s sustainable responsibility: Exploring the effects of business and personal dimensionsMourato, Inês BravoDissertação de MestradoAcesso Aberto
14-Out-2022Shaping gastronomy experience: The case of food tourism in UkraineKovalenko, AlinaDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Nov-2022Understanding the millennials’ customer experience in hospitality throughout the customer journeyNeves, Mafalda de Andrade Segurão CardosoDissertação de MestradoAcesso Aberto
5-Dez-2022Corporate Social Responsibility in hospitality: The case of Onyria Hotel Quinta da MarinhaCastro, Sofia Alexandra CruzDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Set-2022Short-term volunteer tourism: An opportunity for the environment or an ethical pitfall?Mertens, Catherine Marie Sophie EllenDissertação de MestradoAcesso Aberto
13-Out-2022Slow food tourism: The mediating role of destination image in tourism motivation, satisfaction and competitivenessReyes Pradas, LauraDissertação de MestradoAcesso Aberto
3-Out-2022Analysis of Korean wine market and exportation of galician wines to South KoreaDonapetry, Marta SantamaríaDissertação de MestradoAcesso Aberto