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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
19-Dez-2019Legion business plan: an online clothes companyPaulico, João Pedro InácioDissertação de MestradoAcesso Aberto
29-Nov-2019Qualidade no atendimento em hospitais: Metodologia DisneySimas, Tiago BinotiDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Out-2019The role of advertising, influencers and celebrity endorsement on brand love: the youtuber´s effectRaposo, David André GalrãoDissertação de MestradoAcesso Aberto
10-Mai-2019Evaluating island tourism form the customer's perspective: an analysis of online reviewsRita, Maria Cristina de Souza OliveiraTese de DoutoramentoAcesso Aberto
21-Out-2019How to improve customer retention and lifetime value on subscription-based models: In company project with "The Bam and Boo" toothbrushMacias, Margarida Catalão FontanDissertação de MestradoAcesso Aberto
29-Nov-2019How to turn innovative startups into successful businesses: The case of TechperksSousa, Rita Lourenço deDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Out-2019The effects of store atmospherics on the clients' rebranding perception and satisfaction levelMateus, Ana Catarina LopesDissertação de MestradoAcesso Aberto
4-Nov-2019The impact of greenwashing perception on green purchasing intentions: the mediating role of green trust, consumer brand engagement and green word-of-mouth and the moderating role of product involvementPacheco, Mariana GomesDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Out-2019How can tourist experience and perceive authenticity impact behavioral intentions and perceived value by tourist?Afonso, Ana Filipa do Amparo LeitãoDissertação de MestradoAcesso Aberto
4-Nov-2019The impact of influencer marketing on consumer purchase intentions and brand attitude: the instagrammersCosta, Inês Oliveira Milheiro daDissertação de MestradoAcesso Aberto