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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2020Exploring drivers of psychology well-being at music festivalsLoureiro, S. M. C.; Silva, S. D. e.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020An empirical study on influencers and their engagement factors: The YouTubers' perspectiveBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.; Raposo, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Multisensory experiences in virtual environments: The role of sense of power, cognitive flexibility and personality traitsGuerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.; Villar, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Strategies to refrain reputation crisis during online firestorms in social mediaLangaro, D.; Neves, H.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Encouraging the return to museums through the through enriching of the experience and the feeling of prideBlanco, T.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Social partner characteristics as facilitatores of the wine co-creation experiencesCunha, N.; Loureiro, S. M. C.; Sarmento, E. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Are you in(gaged)? The importance of engagement and experience on employees and organizations' successda Costa, L. R.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015When relationships go wrong: insights from previous studiesLopes, R.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021The relevance of intimacy with my intelligent virtual assistantGarrotes, P.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021The long-feared backlashes of targeting LGBT+ consumers: What can fashion brands expect when using immersive technologies in advertising?Pinho, A.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto