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Resultados 1-10 de 22.
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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2020An empirical study on influencers and their engagement factors: The YouTubers' perspectiveBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.; Raposo, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Multisensory experiences in virtual environments: The role of sense of power, cognitive flexibility and personality traitsGuerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.; Villar, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020A consumer engagement systematic review: synthesis and research agendaBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2021Virtual reality and gamification in marketing higher education: A review and research agendaLoureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.; Angelino, F. J.ArtigoAcesso Aberto
2019Analysing consumer-brand engagement through appreciative listening on social network platformsPina, L. S.; Loureiro, S. M. C.; Rita, P.; Sarmento, E. M.; Bilro, R. G.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto
2020How influencers and digital interaction can impact customer-brand relationship and engagementBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.; Raposo, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020The impact of influencer marketing and instagrammers on consumer purchase intentions and brand attitudeBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Rosado-Pinto, F.; Costa, I.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Firm performance through online engagement: The role of experience and customer inspiratonAlreesh, M.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Exploring young artists’ digital performance: the impact of online community engagement and co-creation on brand lovePolicarpo, P.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
1-Jan-2019Gamification in higher education: Text mining approachLoureiro, S. M. C.; Angelino, F.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto