Pesquisar


Filtros correntes:

Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1-10 de 14.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2021The effects of cultural differences on social media behaviourGuftométros, M.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto
2020An empirical study on influencers and their engagement factors: The YouTubers' perspectiveBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.; Raposo, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Multisensory experiences in virtual environments: The role of sense of power, cognitive flexibility and personality traitsGuerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.; Villar, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Cause-related marketing in the digital era: how enterprises can deal with international campaigns in individualist versus collectivist countriesGuerreiro, J.; Loureiro, S.ArtigoAcesso Aberto
2021Mapping wine tourism: A systematic literature reviewPé-Curto, A.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021How green trust, consumer brand engagement and green word-of-mouth mediate purchasing intentionsGuerreiro, J.; Pacheco, M.ArtigoAcesso Aberto
2020How influencers and digital interaction can impact customer-brand relationship and engagementBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.; Raposo, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Exploring young artists’ digital performance: the impact of online community engagement and co-creation on brand lovePolicarpo, P.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Virtual supermarket setting: Exploring antecedents of emotions and purchase intentionsLoureiro, S. M. C.; Correia, C.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020How to predict explicit recommendations in online reviews using text mining and sentiment analysisGuerreiro, J.; Rita, P.ArtigoAcesso Aberto