Pesquisar


Filtros correntes:



Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1-10 de 33.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2019Design and business: growing up as a separate coupleDuarte de Almeida, I.; Delgado, M. J.; Vilas-Boas, J.; Monteiro, J. P.; Montagna, G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Key competencies for digital transformation in workplaceFaina, I.; Almeida, F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Profiling the two most populous generations of the PIIGS countries in the workplace based in online consumption of cultural contentsTrindade, G.; Laureano, R. M. S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Dashboard to monitor performance of an hotel in the financial perspectiveLavrador, A. M. S.; Laureano, R. M. S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Comparing the consumption of musical and films online between Generations X and Y in Portugal and SpainTrindade, G.; Duarte, A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Performance evaluation of Brazilian social organizations according to the best international practicesRaptopoulos, M. M.; Simaens, A.; Silva, JorgeObjecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Outlining a new collaborative business model as a result of the green Building Information Modelling impact in the AEC supply chainVilas-Boas, J.; Mirnoori, V.; Razy, A.; Silva, A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Authenticity in international marketing field: Systematic literature reviewPinto, F. R.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019The power of people: When people and culture are the key to organisations successCosta, L. R. da; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Customer engagement: Growing relevance in marketing researchPinto, F. R.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto