Pesquisar


Filtros correntes:


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1-10 de 16.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2011Environmental sustainability as a dimension of corporate social responsibility: the case of CGD - Caixa Geral de Depósitos / PortugalCoelho, M. P.; Filipe, J. A.; Ferreira, Manuel Alberto M.ArtigoAcesso Aberto
2011International Journal of Latest Trends in Finance and Economics SciencesFilipe, J. A.; Portela, S. L.OutroAcesso Aberto
2011Implementation of a program for the analysis of the costs of equipments' maintenance until the end of their useful lifePedro, I.; Filipe, J. A.; Rodrigues, B.ArtigoAcesso Aberto
2011Aquaculture procedures in Portugal and Bulgaria. Anti-commons and bureaucracyFilipe, J. A.; Ferreira, M. A. M.; Coelho, M.; Yordanova, D. I.ArtigoAcesso Restrito
2011A research in sustainable competitive positional advantage of english dailies in Tamilnadu (India)Selvarasu, A.; Filipe, J. A.; Kathiravan, C.; Ferreira, Manuel Alberto M.; Pedro, M. I.ArtigoAcesso Aberto
2011Modeling anticommons. The case of fisheriesFilipe, J. A.; Ferreira, Manuel Alberto M.; Coelho, M. P.; Pedro, M. I.ArtigoAcesso Aberto
2011Improving the information flow internal and external traceability in a slaughterhousePedro, M. I.; Dias, H.; Filipe, J. A.; Ferreira, M. A. M.ArtigoAcesso Aberto
2011Socio-economics in transition times: a reflection on cooperation as a strategy to promote wealthFilipe, J. A.ArtigoAcesso Aberto
2011Caixa Geral de Depósitos (Portugal) and TechnoLogica (Bulgaria): analysing companies' Corporate Social Responsibility in two European countriesYordanova, D.; Coelho, M.; Filipe, J. A.; Ferreira, M. A. M.ArtigoAcesso Aberto
2011Neuromarketing: consumers and the anchoring effectChavaglia, J. N.; Filipe, J. A.; Ramalheiro, B.ArtigoAcesso Aberto