Pesquisar


Filtros correntes:
Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1541-1550 de 2166.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2021“Should I stay or should I go?”: a multiple-criteria group decision-making approach to SME internationalizationRosário, M.; Ferreira, F.; Çipi, A.; Pérez-Bustamente, G. O.; Banaitienė, N.ArtigoAcesso Aberto
2016La gestione strategica delle Risorse Umane: implicazioni per il management sanitario da una rassegna sistematica della letteraturaDello Russo, S.; Angelozzi, D.ArtigoAcesso Aberto
2016Online purchase determinants of loyalty: the mediating effect of satisfaction in tourismPereira, H.; Salgueiro, M. F.; Rita, P.ArtigoAcesso Aberto
2010Assessing relevancy of ICT driven consumer empowerment for businessPires, G.; Rita, P.; Stanton, J.ArtigoAcesso Embargado
2016Marketing resources, performance, and competitive advantage: a review and future research directionsDavcik, N.; Sharma, P.ArtigoAcesso Aberto
2016Optimization tools in management and financeFerreira, M. A. M.ArtigoAcesso Aberto
2015Authentic leaders promoting store performance: the mediating roles of virtuousness and potencyRego, J.; Reis Júnior, D.; Cunha, M. P.ArtigoAcesso Embargado
2015Correlations between oil and stock markets: a wavelet-based approachMartín-Barragan, B.; Ramos, S.; Veiga, H.ArtigoAcesso Aberto
2016Culture and profitability: empirical evidence at a European levelMartins, M. M.; Lopes, I. T.ArtigoAcesso Aberto
2015From dry land to water: psychosocial impact on the lakeside villages of the Alqueva damLuís, S.; Neves, A.-C.; Palma-Oliveira, J.ArtigoAcesso Aberto