Pesquisar


Filtros correntes:

Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 11-20 de 352.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2019Key competencies for digital transformation in workplaceFaina, I.; Almeida, F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
1-Jan-2016Development expenditures towards firm's turnover and firm's market valuation: Evidence from Portugal and SpainLopes, I. T.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016Engaging tourists with museums in the destination LisbonLoureiro, S. M. C.; Ferreira, E. S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016Brand authenticity versus brand reputation: Automobile sectorLoureiro, S. M. C.; Le Bellego, G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016SME’s perspective on psychosocial risks: From identifying to intervening in four countriesCosta, P.; Ramos, S.; Silva, S.; Passos, A.; Tavares, S.; Bretones, F.; Delgado, A.; Doulougeri, K.; Georganta, K.; Giacominelli, B.; Gonzalez, J.; Gonzalez, R.; Montgomery, A.; Pasini, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016The role of digital technologies in the innovation of collaborative networks: The case of the ornamental stones in PortugalSilva, A. M. A. da.; Silva, J. M. V.-B. da; Almeida, I. D. de.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Spatiotemporal variation of taxi demandRodrigues, P.; Martins, A.; Kalakou, S.; Moura, F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Classifying residential real estate based on their exposure to crime: a research agendaMarques, S. C. R.; Ferreira, F. A. F.; Meidute-Kavaliauskiene, I.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Are CSR leaders less prone to engage in impression management?Lourenço, I. C.; Oliveira, J.; Branco, M. C.; Inácio, A. S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017How customer experience attributes influence customer satisfaction and online bank credibilityLoureiro, S. M. C.; Ferreira, E. S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto