Pesquisar


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 321-330 de 3054.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2017Cognition and evaluation of architecture environments based on geometric contour references and aesthetic judgementsCarreiro, M.; Andrade, M. A. P.; Dias, M. S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018An evaluation system for university-industry partnership sustainability: enhancing options for entrepreneurial universitiesKaklauskas, A.; Banaitis, A.; Ferreira, F. A. F.; Ferreira, J. J. M.; Amaratunga, D.; Lepkova, N.; Ubartė, I.; Banaitienė, N.ArtigoAcesso Aberto
2018Barriers to real estate investments for residential rental purposes: mapping out the problemPires, A. S. C.; Ferreira, F. A. F.; Jalali, M. S.; Chang, H.-C.ArtigoAcesso Aberto
2018A holistic conception of sustainable banking: adding value with fuzzy cognitive mappingCarlucci, D.; Ferreira, F. A. F.; Schiuma, G.; Jalali, M. S.; António, N. J. S.ArtigoAcesso Aberto
2018Study of a collection of service time distributions and impact in the respective M|G|8 system busy period parametersFerreira, M. A. M.; Filipe, J. A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Poverty, richness, and inequality: evidence for Portugal using a housing comfort indexFernandes, C.; Crespo, N.; Simões, N.ArtigoAcesso Aberto
2018A inteligência emocional e o desempenho dos colaboradores: estudo empírico numa instituição financeiraFalcão, P. F.; Cunha, M. P.; Curto, J.; Oliveira, F.ArtigoAcesso Aberto
2018Impact of resident standardized training satisfaction and perceived organizational support on career commitment: a study of teachers of resident standardized training in ChinaZeng, W. L.; Ma, S.; Yu, Z. G.; Zhao, Y. W.ArtigoAcesso Aberto
2018E-learning in mixed reality landscape: emerging issues and key trends in scientific researchAbreu, R.; Almeida, F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017The psychometric properties of the Portuguese version of the Personality Inventory for DSM-5Pires, R.; Ferreira, A. S.; Guedes, D.ArtigoAcesso Aberto