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Resultados 2171-2180 de 3109.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2023The race of ecological vehicles: Consumer behavior and generation impact in the Portuguese marketCampino, J.; Mendes, F. P.; Rosa, Á.ArtigoAcesso Aberto
2022AI powered social commerce technology and customer experience: A systematic literature reviewAkinola, P. O.; Bilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Factors influencing entrepreneurial intention to initiate new ventures: Evidence from university studentsMartins, J. M.; Shahzad, M. F.; Xu, S.ArtigoAcesso Aberto
2023How can brands become central in the consumers’ life?Japutra, A.; Loureiro, S. M. C.; Wang, S.; Primanti, H.ArtigoAcesso Aberto
2023Does perceived quality mediate the relationship between country of origin image and consumer buying behaviour in Nigerian hypermarkets?Martins, J.; Moguluwa, S. C.; Lucas, J. L.; loka, B. C.; Mata, M. N.ArtigoAcesso Aberto
2023Exploring the asymmetric effect of internal and external economic factors on poverty: A fresh insight from nonlinear autoregressive distributive lag modelDantas, R. M.; Ali, S.; Rafiq, M.; Martins, J.; Abreu, A.; Mata, M. N.ArtigoAcesso Aberto
2022“Flat Tax”: Caracterização da investigaçãoTavares, M.; Dias, P.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Building political capital through corporate social responsibility: A microlevel focus on the role of business leadersBorges, A.; Ramalho, N.ArtigoAcesso Aberto
1-Jan-2019Compromisso com a responsabilidade social em Portugal: Um estudo comparativo entre as áreas metropolitanas de Lisboa e do PortoCarvalho, L.; Nevado Gil, T.; Paiva, I.; Lopes, I. T.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022The relationship between employer branding, corporate reputation, and intention to applyJunça Silva, A.; Dias, H.ArtigoAcesso Aberto