Pesquisar


Filtros correntes:

Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 131-140 de 144.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2022What if we took a holiday?: Enriching advertising with intelligent voice assistantsOliveira, P. M.; Guerreiro, J.; Rita, P.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021I am so loyal and happy with my intelligent virtual assistant!Garrotes, P.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021A journey towards lean: The case of a small and medium-sized enterprise (SME)Pimentel, L.; Mendes, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Creating memories and engagement in college student through virtual realityLoureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.; Angelino, F. J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020How artificial intelligence in smart devices affects customer-brand relationshipsGuerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022How veganism impacts tourists attitudes toward tourism destinations: An empirical studyCavalinhos, S.; Bilro, R. G.; Miguel, L.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Sustainable customer relationship management for BIM procurement in the ornamental stones cluster under industry 4.0Razy, A.; Mirnoori, S.; Silva, J.; Silva, A.; Möhring, M.; Almeida, I.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019PRIvacy management responsibility on a scrutinized environment (primrose): A management method to address privacy challengesCosta, N.; Silva, J.; Almeida, I.; Möhring, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020The evolution of vision in nascent stage entrepreneurshipEgwuonwu, O.; Simaens, A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Relationships between tourists and intelligent virtual assistants: Promoting the love tiesLoureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.; Japutra, A.; Molinillo, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto