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Resultados 41-50 de 132.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2019The effects of socio-political context on tourismShahrabani, S.; Teitler-Regev, S.; Syna, H. D.; Tsoukatos, E.; Ambrosio, V.; Loureiro, S. M. C.; Voulgaris, F.ArtigoAcesso Aberto
2015The role of website quality on PAD, attitude and intentions to visit and recommend island destinationLoureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Embargado
2020Exploring young artists’ digital performance: the impact of online community engagement and co-creation on brand lovePolicarpo, P.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020The different shades of brand hate: A qualitative approachPereira, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Virtual supermarket setting: Exploring antecedents of emotions and purchase intentionsLoureiro, S. M. C.; Correia, C.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Sacrifice for a brand: Three expert visions of the fans relationships towards a football clubCayolla, R.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020The role of virtual reality and artificial intelligence in marketing relationship communicationsFerreira, M. M.; Loureiro, S. M. C.; Pereira, H.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Cool museum experience in the relationship with visitorsBlanco, T.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022An examination of the influence of emotional solidarity on value cocreation with international muslim travelersChua, B.-L.; Al-Ansi, A.; Han, H.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto
2015Examining the role of wine brand love on brand loyalty: a multi-country comparisonDrennan, J.; Bianchi, C.; Cacho-Elizondo, S.; Loureiro, S. M. C.; Guibert, N.; Proud, W.ArtigoAcesso Aberto