Pesquisar


Filtros correntes:


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 21-30 de 64.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2014Research methodologies in accounting and auditing: Empirical evidence from postgraduate projects concluded between 2008 and 2013Lopes, I.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Outlining a new collaborative business model as a result of the green Building Information Modelling impact in the AEC supply chainVilas-Boas, J.; Mirnoori, V.; Razy, A.; Silva, A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Authenticity in international marketing field: Systematic literature reviewPinto, F. R.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019The power of people: When people and culture are the key to organisations successCosta, L. R. da; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Customer engagement: Growing relevance in marketing researchPinto, F. R.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Manipulação de resultados e fraude nas candidaturas a fundos Europeus: Estudo em empresas PortuguesasFernandes, S.; Laureano, R. M. S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Online-learning at ISCTE-IUL: towards a sustainable education paradigmLopes, A. L.; Almeida, F.; Figueiredo, V.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Analysing the impact of massclusivity campaigns on luxury and mass-market fashion brandsSantos, J. F.; Bilro, R.G.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Research on conflict management: a case study about small work groups in ChinaPeng, Q.; Silva, M. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019The effect of corporate social responsibility on job pursuit intentions: Contributes from person-organization fit and organizational attractivenessSilva, V. H.; Duarte, A. P.; Simões, E.; Neves, J. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto