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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2018A inteligência emocional e o desempenho dos colaboradores: estudo empírico numa instituição financeiraFalcão, P. F.; Cunha, M. P.; Curto, J.; Oliveira, F.ArtigoAcesso Aberto
2017The effect of corporate brand reputation on brand attachment and brand loyalty: automobile sectorLoureiro, S. M. C.; Sarmento, E. M.; Le Bellego, G.ArtigoAcesso Aberto
2018The Halloween effect in European equity mutual fundsCurto, J. D.; Oliveira, L.; Matilde, A. R.ArtigoAcesso Aberto
2016Statistical modelling of wear and damage trajectories of railway wheelsetsAndrade, A. R.; Stow, J.ArtigoAcesso Aberto
2018The smart waste collection routing problem: alternative operational management approachesRamos, T. R. P.; de Morais, C. S.; Barbosa-Póvoa, A. P.ArtigoAcesso Aberto
2016Comparing trade-off adjustments in credit risk analysis of mortgage loans using AHP, Delphi and MACBETHFerreira, F. A. F.; Santos, S. P.ArtigoAcesso Aberto
2016Integrating metacognitive and psychometric decision-making approaches for bank customer loyalty measurementJalali, M. S.; Ferreira, F. A. F.; Ferreira, J. J. M.; Meidute-Kavaliauskiene, I.ArtigoAcesso Embargado
2013Pricing and static hedging of American-style options under the jump to default extended CEV modelRuas, J. P.; Dias, J. C.; Nunes, J.ArtigoAcesso Aberto
2018The role of online brand community engagement on positive or negative self-expression word-of-mouthLoureiro, S. M. C.; Kaufmann, H. R.ArtigoAcesso Aberto
2018Can board diversity and choice of auditor enhance profitability?Ferraz, D. P.; Lopes, I. T.; Kopliku, A.ArtigoAcesso Aberto